Ny en fra mannen som aldri hviler:
Ty Segall - Emotional Mugger (Drag City, 2016)
Vis vedlegget 359851
Vilt, villere, villest. Her går det unna i fin stil. Liker denne fyren mer og mer.
Kan høres HER.
Enda en???? Liker musikken hans veldig bra, men skulle ønske han kunne bruke litt mer tid med albumene så han kunne han kanskje lage toppalbum! Og så skulle jeg ønske at han hadde hatt litt mindre vreng og klang på vokalen. Uten å hørt denne enda...Ny en fra mannen som aldri hviler:
Ty Segall - Emotional Mugger (Drag City, 2016)
Vis vedlegget 359851
Vilt, villere, villest. Her går det unna i fin stil. Liker denne fyren mer og mer. Nedenfor en "forklaring" på en Emotional Mugger:
Kan høres HER.
tatt halvannen runde, foreløpig stiller jeg meg ganske så uforstående til de tendenser til hype jeg har sett.Prøver meg på denne karen. Innspilt i Muscle Shoals i AL:
Dylan LeBlanc - Cautionary Tales (Single Lock Rec., 2016)
Vis vedlegget 358748
Veeel. Aldri likt musikken hans noe særlig. Det er OK, men ikke noe jeg gidder å høre på i lengden. Denne utgivelsen er flott spilt og ikke minst sunget, men det blir igjen daft. Høres ut som fine melodier (hørt på 3 ganger), men lysten til å sette på noe annet er sterk. Hva med litt mer gass? Da tror jeg denne kunne blitt bra.
Produsert av Dan Penner/John Paul White (så jeg burde sannsynligvis holde kjeft).