Var noe å skryte av der da. Men dubletten klarer du vel å bli kvittVis vedlegget 329462
Spiller litt Cramps ikveld og jada som det svake
mennesket jeg er, var det en anledning til a skryte av samlingen
Burde kanskje heller skammet meg?????
@Lgrons: har ennå ikke fått bikkja og familien til å like ALT fra Voodoo Rhythm. Rare greier. Men, det kommer seg.
------------
Vis vedlegget 329586
Vekke naboer har man sans for, med Nick Cave
er kanskje sjokket ikke sa stort?
Townes, er redd jeg ikke kommer til a overholde avtalen om handel.
Som du ser har jeg endelig klart a fa tak i Abattoir Blues pa vinyl
Med mindre du selger din billig
morsomt, i forgårs, til noe opprydningsarbeide, ble disse to spilt (rakk aldri poste)
ser du sesong 1? vi som holder på med sesong 2 spiller bl.a denne coverlåta som mr Cave har spilt inn for serien..High on Fire - Luminiferous (Century, 2015)
Vis vedlegget 329582
På tide å vekke opp naboene (som egentlig ikke er naboene, men noen fisefine franske pensjonister som har byttelånt kåk med de egentlige naboene i sommer).
Like greit å la de vite at det er kjipinger ved siden av
Og siden vi også drive og ser true detective om dagan...
Såg ferdig sesong 1 i kveld ja. Høyst severdig. Samtidig rensket eg (kj)øleskapet for sædØLen Stuntreporter og Gammel-Erik, så nå er det blitt heime aleine fest omtrentser du sesong 1? vi som holder på med sesong 2 spiller bl.a denne coverlåta som mr Cave har spilt inn for serien..High on Fire - Luminiferous (Century, 2015)
På tide å vekke opp naboene (som egentlig ikke er naboene, men noen fisefine franske pensjonister som har byttelånt kåk med de egentlige naboene i sommer).
Like greit å la de vite at det er kjipinger ved siden av
Og siden vi også drive og ser true detective om dagan...
..har ikke funnet en komplett sang enda desverre.