Du bør drikke mindre og følge med mere gamle ulv... På lørdag skulle du kjøpe billetter og slenge deg på. Hehe fylle svinFy faèn Kjetil - kor ble det av invitasjonen min? Hadde trodd du skulle invitere meg med på konsert og greier. Makan til fjomp!
:-[Du bør drikke mindre og følge med mere gamle ulv... På lørdag skulle du kjøpe billetter og slenge deg på. Hehe fylle svinFy faèn Kjetil - kor ble det av invitasjonen min? Hadde trodd du skulle invitere meg med på konsert og greier. Makan til fjomp!
Kan hende det ordner seg det vettu.... Teater "sånne som oss" e vist nok ferdig til kl22. Så e det jo øl fest og greier i byen den dagen. Men du skal vel være med på Benjamin Booker på tirsdag.... Eg bare må gå!:-[Du bør drikke mindre og følge med mere gamle ulv... På lørdag skulle du kjøpe billetter og slenge deg på. Hehe fylle svinFy faèn Kjetil - kor ble det av invitasjonen min? Hadde trodd du skulle invitere meg med på konsert og greier. Makan til fjomp!
Hehe, jasså ja - sånn det var altså. Jeje, smøysa er på seinvakt okke som, så hadde blitt diffikølt. Satser på de gir jernet og speller mest fra Pressure&time da.
Dette er jo barskt så det holder:
God konsert!
(Forresten, mener å huske at du skulle dumpe alle planer for 4.9. og hive deg med på Fuzztones. Stemmer det ja, alt kommer tilbake nå ja...)
Fy faèn Kjetil - kor ble det av invitasjonen min? Hadde trodd du skulle invitere meg med på konsert og greier. Makan til fjomp!
Sliter med å følle med i tråden - gått litt i ett siden sjøslaget på landet sist helg, men joda, på generelt grunnlag; dåkkar speller en del bra muzak, det skal dåkkar ha.
Blir vel en sånn helgelytter eg og etter hvert, jaffal i tråden, kidsa har jo søren klype meg ambisjoner om å starte på sånne idretts-ting og greier, så da går jo dagan.
Jaja, nå er det helg jaffal - jekker meg en Humlepung (et par stk overlevde forrige helg - underlig nok), og setter på dette skrammelet her
Tar en øl og Liker dette.Gi dem ei kasse øl før idretten tar dom.
Fy faèn Kjetil - kor ble det av invitasjonen min? Hadde trodd du skulle invitere meg med på konsert og greier. Makan til fjomp!
Sliter med å følle med i tråden - gått litt i ett siden sjøslaget på landet sist helg, men joda, på generelt grunnlag; dåkkar speller en del bra muzak, det skal dåkkar ha.
Blir vel en sånn helgelytter eg og etter hvert, jaffal i tråden, kidsa har jo søren klype meg ambisjoner om å starte på sånne idretts-ting og greier, så da går jo dagan.
Jaja, nå er det helg jaffal - jekker meg en Humlepung (et par stk overlevde forrige helg - underlig nok), og setter på dette skrammelet her