Har vært mye stoner rock denne uken. Kjører på med Stoned Jesus som er fra Ukraina. Ikke så ofte jeg høer på noe fra det området i verden. Tolker jeg musikkvideoen rett er det dårlige kår for stoner rockere i Ukraina. De har ikke noe sted å spille en gang så de holder til ute i skogen.
Ikke spilt vinyl på flere uker, men da ei dame kom på besøk, hun forlangte å få vite hva det dreide seg om, så ble tre-fire skiver av Dead Moon spilt av. Med ikke alt for stor ulyst.
hun truer med å bli med på Gøtterballet, men vi får nå se på den saken. I første omgang får hun bli med på Banditos, neste uke.
Har no vært uten hoved anlegg en uke(og vinyl, abstinensene er til å ta og føle på). Så lite musikk spilling så lenge tv e i samme rom som som stueanlegg.
Gleder meg til tømrerene e ferdig med lytterommet mitt på loftet ut i neste uke.
Så no tester eg dette Dan Auerbach side prosjektet strømmet fra tidal. Så får vi se om den må bestilles på vinyl....
her er kaffekanna tom, men fortsatt like trøtt. Er vel bare å brygge seg mer. Eller gå og legge seg. Eller gå ut i finværet. Dvs regnet. Choices, choices, speller meir muzak, mens man venter på at tenkevirksomheten kommer i gang.
Lou Barlow - Brace The Wave (2015)
Også en "rar" singersongwriter dette, og litt av en 'lofi' kulthelt. Han var med på å starte Dinosaur Jr, blant annet.
Nerven er der, men jeg har vel ikke helt fått taket på plata ennå. Vi får se og høre..
Tester denne nykommeren. Høres slett ikkje gale ut dette her, ganske fett rett og slett.
Det e utrolig kjedelig å sitte å trykke på ukjente artister/album på disse strømme greiene, men det dukker jo opp noe spennende ting.... Turkey - Mike Krol | Songs, Reviews, Credits, Awards | AllMusic
Spiller denne, amerikanske Ya Ho Wa 13 og deres Savage Sons Of
Ya Ho Wa 13(not domesticated or under human Control..Webster)
fra 1974
På discogs går de under betegnelsene, Jazz, Rock, Funk / Soul, Blues, Folk, World, & Country Stoner Rock, Folk, Experimental, Psychedelic
Herlig musikk, verdt å sjekke ut