Fjellreven
Hi-Fi freak
Lazy Lester - True Blues
People call me lazy, goodness knows I'm only tired.
People call me lazy, goodness knows I'm only tired.
hah - ungdommen ligger og drar seg til langt på dag ja - passerte Nubben på vei ned igjen i det vaffelsjefen så smått begynte å nærme seg vannet. Sånn er det når man våkner på den tiden man pleide å komme hjem fra nachspiel.Pfffft. Fint på Nubben i dag. Gode vaffler var det også å få.
Leigh Nash - The state I'm in (2015)
Nei, det er ikkje ho fra mad men. Country eller noe sånt spetakkel.
Ja, bl.a. tittelkuttet, en liten stund, men, så går det til "hælvete", før de henter seg inn. Nei, blir for mye dette, men lar det dure og gå mens fårikålen finpusses.Enslaved - In times (2015)
Lokale krefter speller opp til dans. united har vel meget mulig denne på pallplass kjenner eg rockeren i ham rett.
Er jo faktisk ganske melodisk til tider, sjøl om vi er på ganske ukjente stier for min egen del her.
Det er vel litt av målet med sjanger'nJa, bl.a. tittelkuttet, en liten stund, men, så går det til "hælvete", før de henter seg inn. Nei, blir for mye dette, men lar det dure og gå mens fårikålen finpusses.Enslaved - In times (2015)
Lokale krefter speller opp til dans. united har vel meget mulig denne på pallplass kjenner eg rockeren i ham rett.
Er jo faktisk ganske melodisk til tider, sjøl om vi er på ganske ukjente stier for min egen del her.