Lundell gjør versjoner av låter til Dylan, Cohen, Young, Costello, Springsteen + flere kjente.
Fordømt bra gjør han det - nesten så man må sjekke om det e bensin på Granadaen og
legge kursen østover i morgen tidlig.
Prøver meg på noe nytt for meg. Norske prog greier. Norsk obskur heavy-prog utgivelse fra 1976 med medlemmer fra [FONT=Lato !important]Høst[/FONT] (Knut Lie på trommer og Svein Rønning på gitar) i rekkene. Albumet ble aldri offisielt utgitt før i 1995 (kun CD) og originalvinylen er notorisk sjelden da den opprinnelig kun ble utgitt som testpress. Men denne plata tåler absolutt dagens lys og er et must for deg som er interessert i Norsk musikkhistorie litt utenom allfarvei. Fans av tung britisk rock i møte med mer symfoniske progelementer vil finne en ny favoritt her, tenk[FONT=Lato !important]Deep Purple [/FONT]i møte med [FONT=Lato !important]Yes[/FONT].
et par timer med 60-talls-garage rock and roll er en finfin avreagering etter å ha vært en hel time på et kjøpesenter. Kjenner skuldre og knær senker seg, mens tærne løfter seg.
Når pedal steelen slår inn alerede på første låt er jeg solgt. Minner da om låtene jeg hadde sett for meg Neil snart skulle stilt med.
Silver Season når vel ikke helt opp til 2013`s Silver Plans, men du verden dette er en vokser her i huset, og klatrer på listene.
I disse adventstider hjelper det jo at covret har luker man kan åpne .
Spilt inn i 1979 og utgitt i 2000 eksemplarer. Aldri tidligere utgitt. Suverene saker hvor det er full innsats. Finner ikke videoer, men det kan kanskje bety at den forurensede metanolen snart må skiftes ut med noe annet.
Må bjønne å tenke på Topp10, 20, 50 eller 100 liste også nå etter hvert. Visste det var et eller annet som skjedde i Desember, som involverer litt stress.
Denne er vel på Topp10 skulle eg tru. Kanke skjønne så mye annet, til tross for en liten dip på siste halvdel.
Courtney Barnett - Sometimes I sit and think and sometimes I just sit (2015)
Jada, neida, så har eg no engang hørt litt på denen saken her siste tida da. Og jo, denne australske frøkena har da noe å fare med. Det er noe fresht og energisk over disse låtene. Liker soundet, drivet og det er noen ganske fete låter her faktisk. Stødig inne på Topp50 jaffal, så får vi se kor det ender