X
X186841
Gjest
Holly Golightly & Billy Childish - Upside Mine
Faen, hørt mer på denne (sammen med kona) og vi snur om. Vinyl bestilt.Skal vinyl anskaffes?:
Corb Lund - Things That Can´t be Undone (New West Rec., 2015)
Begynner smådårlig, synes jeg, med for mye polert Country, nesten Pop, men så skjer det noe. Han rocker opp countryen og det blir med ett ganske bra saker. Skal ikke ta hele regla her, det får plateanmelderne gjøre, hvis de har hørt om ham da. Konklusjon: Han har en fin stemme, det er ikke for glatt, bra musikere, men vinyl blir det ikke. Litt merkelig at New West utgir dette. De er kjent for bedre saker.
Her tror jeg det kan bli sprikete meninger.
Haha, er jo helt konge den der! Kan jo variere med Denise LaSalle-versjonen bare for å ha litt å velge imellom.Rockin Sidney - My toot toot (Ace, 1993)
Har drevet og rippet litt cd'er i aftens. Bl.a. denne. Nå speller eg tittelkuttet, mest for å irritere smøysa. Tror kanskje det er den jævligste låta hu veit, eg syns jo den er helt kanon. Husker en lørdag her på sensommeren da Kjetil_M danset swing til den.
Finnes disse folkene på vinyl ?, så skal de anskaffes og jeg skal jeg spille dem 6 ganger i året i ett år, men ikke mer.