Supersuckers på vinyl blir nok bra, gleder meg til den. Når det gjelder Parker-gutten så liker jeg enda bedre "...Sparks" og "Howlin´Wind", men det er jo samme faen. Bra saker uansett.Ehhemm, det er jo nettopp hans beste det der.
lurte akkurat på å sette den på...
Tulla, går i dagens tredje runde med Supersuckers siste. Som kommer på vinyl i januar...
Ut av manglende kunnskap (muligens som resultat av jeg ikke følger med). Hvorfor ikke?Tør ikke å legge ut kliss nye, eller fremtidige utgivelser lenger,
Det der var bare tull fra min side. Jeg skal love deg Peddy at både du og andre vil bli dynket og plaget med nye utgivelser fremover.Ut av manglende kunnskap (muligens som resultat av jeg ikke følger med). Hvorfor ikke?Tør ikke å legge ut kliss nye, eller fremtidige utgivelser lenger,
Dette var bra. Brukt deler av morningen på albumet - Suveren lyd via airplay.Litt mer vinyl. Skrevet om ham tidligere i innlegg #2255:
Donnie Fritts - Oh My Goodness (Single Lock, 2015)
Vis vedlegget 343707
Fyttegrisen for en bra utgivelse! Attpåtil topp lyd, som det hittil også har vært på alle Single Lock-utgivelsene jeg har kjøpt. Guff på sånn passe og få tårer i øynene av noen av kuttene. Hvilken stemme og..... Greit; gir meg der og tar en nipp til av vinglasset.
Føkk!!! Erru synsk eller? Har du fått installert kamera her? Am I under surveilance???Spiller flere lovesongs her, det er alt for stusselig å holde seg inne i en ufyselig garage på en kald laurdag. Da skal mennesker holde varmen ved å være sammen på all jord, ullundertøy på strileviset holder ikke.
together PANGEA - The Phage EP (Burger rec, 2015)
ute med en Ep, hakket snillere enn Badillac, men samtidig er de temmelig umiskjennelig også.
Liker den, jeg.
catchy
Hvor fikk du tak i den? Hvis jeg kan spørre. Liker jo selv utgivelser på hvite Asylum-labeler, grønne WB og helt rosa Island (uten palmen), for å nevne noen. Ble som regel utgitt legendariske skiver på den tiden på disse platemerkene. Jeg kjøper meg blakk, men samtidig blir jeg rik.