Svein Arne
Hi-Fi freak
Wilco - Schmilco (2016)
Bill Direen er vel mere forfatter idag?Kiwi og dermed New Zealand:
Builders - Beatin´Heart (Flying Nun/Grapefruit, 1983/2016)
Vis vedlegget 401329
Kan intet om fyren (Bill Direen) som står bak dette bandet, noe jeg sannsynligvis burde. Debutalbum hvor musikken kan bås-settes med det som ble spilt på CBGBs på tidlig åttitall. Like bra i dag. Rett og slett dritbra vinmusikk. Townes & Co. kan sikkert mye.
Fant ingen video fra dette albumet, så her noe nyere:
Kult at du kjente til ham! Han spiller her og der fortsatt, men, som du skriver, han er mest forfatter og maler i dag. I New Zealand vet (nesten) alle hvem han er. Vanskelig å finne platene hans, men ovenstående er altså reutgitt på vinyl.Bill Direen er vel mere forfatter idag?Kiwi og dermed New Zealand:
Builders - Beatin´Heart (Flying Nun/Grapefruit, 1983/2016)
Kan intet om fyren (Bill Direen) som står bak dette bandet, noe jeg sannsynligvis burde. Debutalbum hvor musikken kan bås-settes med det som ble spilt på CBGBs på tidlig åttitall. Like bra i dag. Rett og slett dritbra vinmusikk. Townes & Co. kan sikkert mye.
Fant ingen video fra dette albumet, så her noe nyere:
Fikk litt fucked up vibber innledningsvis (bandet altså). Det kan vi like...Her er det full gass, trengte det:
Touché Amoré - Stage Four (Epitaph Rec., 2016)
Dette er California-folk jeg kjenner lite til; har hørt om dem. Sikkert noen av dere som kan diskografien. Vokalisten Jeremy Bolm gir ihvertfall alt. Guffet på litt og halen til bikkja forsvant mellom beina. Bra saker!
ADVARSEL!!! Tenkte å legge ut et par artige bilder av vokalisten i Fucked Up som har det flotte navnet Pink Lips. Google søk på Fucked Up og Pink Lips egner seg dårlig når man sitter i åpnet landskap på jobben. Tør ikke søke på videoer en gang...Fikk litt fucked up vibber innledningsvis (bandet altså). Det kan vi like...Her er det full gass, trengte det:
Touché Amoré - Stage Four (Epitaph Rec., 2016)
Dette er California-folk jeg kjenner lite til; har hørt om dem. Sikkert noen av dere som kan diskografien. Vokalisten Jeremy Bolm gir ihvertfall alt. Guffet på litt og halen til bikkja forsvant mellom beina. Bra saker!