Svein Arne
Hi-Fi freak
Vanishing Twin - Choose your own adventure (2016)
Jeg avslutta forsøket ganske kjapt.Forsøker meg på forsøket ditt.Scott Fagan - South Atlantic Blues (1968 )
Forsøker meg på denne. Debutalbum.
Jeg er faktisk enig i dine skuffelse. Har den følelsen av å hørt det før, samtidig som de har mistet litt av den røffe kanten. Jeg tipper de gode anmeldelsene er en konsekvens av at anmelderne kommer alt for sent på banen, avskrev de første albumene som rølp, og når de innser at dette er gode greier så mener de denne siste platen er fantastisk.@Eviledorf - Death by drowning har snurra jevnt & trutt denne veka, kom på spottern allerede 2.1.17. Tror eg er eneste sjel til no som faktisk er (litt) skuffa. Syns dette er svakere enn de to foregående, men pressen er jo helt vill i knickersen av begeistring. Det er brukbart, for all del, men frykter de ikkje klarer Topp20 i år, noe de har gjort de to forhenværende.
Bra saker! Er det den remasterede versjonen fra 2009(6 Spices), eller er det en strøken orginalutgivelse du har der?over til klassisk Chicago, denne er som styrkedråper å regne
Magic Sam Blues Band – West Side Soul (1967)
Working on it!Pause på hjemmekontoret, sjekk av en liten platespilleroppgradering. The Switch - Album (en av fjorårets beste uansett nasjonalitet) og Gruff Rhys - American Interior (frontfiguren i Super Furry Animals med en herlig konseptplate (!) om oppdagelsen av Amerika...)
Vis vedlegget 419334
Van Der Graaf Generator - Pawn Hearts (1971)Fortsetter i 75 med:
Peter Hammill - Nadir's Big Chance
Vis vedlegget 414304
Flere fabelaktige programmer på P13 - spesielt på søndagen.
Blandt annet Feldbergs Loft. Thomas Feldberg driver for tiden å dypdykker i Van Der Graaf Generator.
70-talls prog - mye upløyd mark og ofte stål mot stein de gangene det blir gjort forsøk på noe.
Nuvell - mener det var fra dette albumet det ble spilt flere interessante spor sist søndag.
Så er det bare å unngå at proggen tar en.
Fett!Fra samleren A deadly dose of Wilde psych
https://www.amazon.com/Deadly-Dose-Wylde-Psych-Various/dp/B00009EIPF
Hørt på denne tre ganger nå og i mine rustne ører så er dette bra saker. De to karene, med sine medmusikanter, spiller mer enn bra. De synger slik ingen kan klage på. Årets beste countryskive, men så var det vel også årets første.Dale & Ray - Dale & Ray (Ameripolitan, 2017)
Vis vedlegget 419322
Tviler på Dale (Watson) & Ray (Benson) er noe Topp20 materiale heller, men helt streit tradcountry er det.
Fann nada på tuben.