Svein Arne
Hi-Fi freak
Steinar Raknes - Down South (2016)
Vedlegg
-
2.7 KB Visninger: 208
The Sadies - Northern passages (Yep roc, 2017)
Årets suverent beste til no! Trolig er det statementet korrekt 31.12.17 kl 2359 også.
Og i motsetning til visse andre...så digger eg det når de røsker litt til også. Hør det feitameitariffet...
spiller den ikke ti ganger på rad, men ti dager på rad kanskje?The Sadies - Northern passages (Yep roc, 2017)
Årets suverent beste til no! Trolig er det statementet korrekt 31.12.17 kl 2359 også.
Og i motsetning til visse andre...så digger eg det når de røsker litt til også. Hør det feitameitariffet...
10 ganger om dagen 10 dager på rad... It's the best. Trust me. I know. You'll love it. Bigly. That's a fact. Not even an alternative one.spiller den ikke ti ganger på rad, men ti dager på rad kanskje?The Sadies - Northern passages (Yep roc, 2017)
Judee Sill - s/t
Lindrende balsam, passende til en hektisk arbeidsdag. Takk til baluba for fint tips.