Svein Arne
Hi-Fi freak
Glemmer deg aldri.
Dr Larsen - S/T (1981)
Dr Larsen - S/T (1981)
ei som framover nok kommer til å bli mer spilt enn nordlyset fra Toronto
Old 97's – Graveyard Whistling (2017)
ei som framover nok kommer til å bli mer spilt enn nordlyset fra Toronto
Old 97's – Graveyard Whistling (2017)
Jeg har ennå ikke fått vinylen. Uansett, fikk du med deg [URL="http://www.dmagazine.com/arts-entertainment/2017/02/watch-the-old-97s-on-late-night-with-seth-meyers/"]denne[/URL]?
fine greier!Skal bare se Mister Dick sine ord blir til virkelighet, som lyn fra klar himmel datt disse to monoboksene ned i postkassen i dag.
Hmmm....
Vis vedlegget 428577
Takk for tips. Falt i smak hos meg også.Dette høres mer enn bra ut fra New Jersey-folkene:
The Feelies - In Between (Bar/None Rec., 2017)
Første album på 6 år. Og med albumet før dét, gikk det 20 år. Her er de tilbake med mye akustisk gitar og suverene melodier. Varierer mellom det rolige og der de drar til litt. Tar denne en gang til før hodet møter puten. Tittelkuttet om igjen til slutt er suverent. Som sagt mye bra gitar inkl. bass (Brenda Sauter). Denne satt. Vinyl bestilt. Fant ingen videoer.
Prøver den da...Scott H. Biram - The Bad Testament (Bloodshot, 2017)
Er nok inne på Topp5 hjå meg til no. Til tider steintøff plate, og han har tonet ned den litt travle vokaleffekten som har prega ein del av utgivelsene hans.
Dette er country for dei med hår på neglene.
Fy fan den editoren ALTSÅ!!!!!!!!
The Saints, ja, bra de folkene! En kar jeg alltid har likt fra bandet, er denne herren:kveldens fjerde fra Helgenene fra nedunder.
Noen ganger blir det slik, vil bare ha mer, mer, mer...
[/video]
for et band!!