Fy faen, gutter. Den dreit. Flåsete kommentar. Skjerpings!Med tidenes heroinknekk i knærne. Jammen bra den skammelen stor der, ellers hadde han vel blitt adlet i liggende stilling. Eier ikkje britene skam?Og her forleden ble han Sir Ray DavisKinks time !
Kinks frontman Sir Ray Davies get his knighthood | Daily Mail Online
Jepp, bra saker! Sistekuttet oppsummerer mye.dette er saker
Rodney Crowell - Close Ties (2017)
og plateåret blir ikke akkurat dårligere av sånt. Vinyl bestilt, ja.
Nå er jeg litt usikker på om du bedriver en eller annen form for meta-humor her, som ligger alt for høyt for meg - men eg tenkte i mitt enkle sinn at min kommentar var så fullstendig over the top useriøs og fjollete, at absolutt ingen ville ta den alvorlig. Ikkje i min villeste fantasi hadde eg tenkt tanken.Fy faen, gutter. Den dreit. Flåsete kommentar. Skjerpings!Med tidenes heroinknekk i knærne. Jammen bra den skammelen stor der, ellers hadde han vel blitt adlet i liggende stilling. Eier ikkje britene skam?Og her forleden ble han Sir Ray DavisKinks time !
Kinks frontman Sir Ray Davies get his knighthood | Daily Mail Online
Dette er en hedersbevisning for godt arbeid utenom det vanlige. Noe man finner i skolen, i sport, på jobben osv. og osv. I alle land premieres dem som utmerker seg. Noe som burde være en selvfølge.
Å bli betegnet som Sir i Storbritannia har intet med adel å gjøre. Ikke noe som kan arves. I Norge ble adelsbetegnelsen forøvrig avviklet i 1821.
I Norge har vi eksempelvis St. Olav i forskjellige varianter. Det er kun en hedersbevisning som opphører når vedkommende dør.
Nei, nå ble jeg forbanna. Er dere i mot premiering for ekstraordinær innsats?