united
Æresmedlem
som motvekt kan du jo på Tuben finne fram "the unclothed version" av Puss in boothsMin kommentar til Puss videoklippene over er 'litt irriterende med han gitarduden i midten som spiller gitar. Forstyrrer opplevelsen, liksom
som motvekt kan du jo på Tuben finne fram "the unclothed version" av Puss in boothsMin kommentar til Puss videoklippene over er 'litt irriterende med han gitarduden i midten som spiller gitar. Forstyrrer opplevelsen, liksom
Jeg hørte den live fra lørdag . Veldig flott låt!Liker godt denne trudelutten. Fin sommerlåt.
Arcade Fire - Everything Now
Såpass ja. Jeg synes det er synd at såpass gode band ikke gjør seg mer flid med albumene. Jeg har ikke helt troen på slike prosjekter. Så de live i helgen, men synes det mangler litt for å gjøre de til et stort band for å si det slik. Blir liksom bare bra, uten låter som virkelig skiller seg ut. Synes det siste albumet skuffet litt.Australian psych-rock goon squad King Gizzard & The Lizard Wizard are getting ready to murder the universe with their new LP Murder Of The Universe, the second of an absurd five albums that they plan on releasing this year. It’s a sprawling, nigh-incomprehensible 21-track concept album about the apocalypse or something, and they’re sharing it in three 13-minute chunks that they’re referring to as “chapters.” The first was “Han-Tyumi And The Murder Of The Universe,” and now they’ve shared a new chapter called “The Lord Of Lightning Vs Balrog,” which includes “The Lord Of Lightning,” the track that they played on Conan last month.
Prøver denne... Har ikke skuffet tidligere.satser på at hylla tåler 150 nye gram, sparer jo tross alt uhorvelig mye dødvekt på å droppe plastcovere
Justin Townes Earle – Kids In The Street (2017)
Vis vedlegget 443840
sønnen av sin far - eller er det snart blitt omvendt? - har helt klart funnet tilbake til seg selv igjen. De to siste skivene er glemt.