united
Æresmedlem
også årets skive holder mål
John Statz - The Fire Sermon (2017)
John Statz - The Fire Sermon (2017)
Har ikke fått sjekket denne før nå. Rett og slett dritbra; rocker som det skal. Strøkent når damene styrer det hele, bass og lead her. Fin på en 27" Mac og guffe på anlegget. Send over flere slike. Have a tomatoo-sleep.
Hun var drepen, jeg prøver heller din...Det blei klassisk countryfrokost i dag. Igjen. Med en kar som speller på Revolver om ei uke.
JP Harris And The Tough Choices - Home Is Where The Hurt Is (2014)
Den var orntli´ bra, gittDet renner på med rød og hvit vin og flotte utgivelser; hvordan følge med? Jo, fylle opp glasset på nytt og ikke sove bort natten, med f.eks. denne som tilbehør:
Amber Cross - Savage on the Downhill (Egen label, 2017)
Vis vedlegget 450378
California. Ray Bonneville produserer med litt hjelp av Tim O´Brien og Gurf Morlix. Kan dette gå til helvete? NEI!
Fant den ikke på Spotify, men HER.
Er 'overhodet ingen spilling' et mulig alternativ? >Liker man ikke det minste snev av Country, så skru av fort som faen.
En av de veldig få platene jeg har "spilt i hjel", den var en av de aller første platene jeg kjøpte, nesten 40 år sida. Faen hvor gammel.Vis vedlegget 450642
Dagens faktasjekk:
-Metallskrammel som det blåses i passer kun i skolemusikken.
Avkreftet - 100% falsum.
2-3 av låtene skrevet av Springsteen - resten av Steven Van Zandt - som denne:
En liten, men kort sjekk kan man jo alltids gjøre. Jeg sjekker massevis av utgivelser og svært mange blir spilt i 10 - 15 sekunder og så trykker jeg hardt og aggressivt på "Avslutt".Er 'overhodet ingen spilling' et mulig alternativ? >Liker man ikke det minste snev av Country, så skru av fort som faen.