Svein Arne
Hi-Fi freak
Takk for tips, Townes. Du er en mann hvis smak jeg alltid lytter til. Men fyst er det dennan.
Son Volt - Traces (1994)
Son Volt - Traces (1994)
den er faktisk ganske fin den
Ai, aii ai... det blir bare så kjedeliiiig..
For meg blir indie litt for ofte "interessant" musikk, men det siste albumet til Brand New virker gjennomarbeidet i det minste.
Ser mange skryter veldig av denne. Selv fikk jeg ikke helt fot av den, men kanskje jeg ikke har prøvd nok?
Bra saker, dét!
Den begynner å komme seg denne her ;D. Smyger seg mer innpå med mere tid. Masse kvaliteter ja så skal få mer spilletid. Er ikke så mange andre nye som tar oppmerksomhet heller.For meg blir indie litt for ofte "interessant" musikk, men det siste albumet til Brand New virker gjennomarbeidet i det minste.
Ser mange skryter veldig av denne. Selv fikk jeg ikke helt fot av den, men kanskje jeg ikke har prøvd nok?
Jeg har forslag til to strøkne utgivelser, begge doble fra h.h.vis 1992 og 1994 på Watermelon Records. Ferske bilder:
Denne ble bestilt da jeg så innlegget ditt. Hadde den ikke, idioten. Suveren utgivelse, pluss at det er en dobbel. Ikke et eneste dødpunkt. På Earache Records. Ny skive ute 13. oktober på samme platemerke. Fy faen for en musiker!. Ha en fin helg.I singer/songwriter bransjen e der mye og ymse men han karen her leverer på lp etter lp.Han må være hel ved. Vis vedlegget 452396