Svein Arne
Hi-Fi freak
Marianne Faithfull - Rich kids blues (1985)
Nest mest interessante?? Bedre enn fryktet??? Er ikke forbi første låten enda, men den høres da kanonbra ut. Regner med at dette greit er årets beste plate.Starter med dagens nest mest interessante svenske utgivelse
Thåström - Centralmassivet (2017)
Fortsetter i ånda til de siste utgivelsene, men tilsynelatende noe mer melodisk anlagt från början. Begynner bedre enn fryktet, har kunnet styre meg for det mest industrielle han har holdt på med.
Ja, tredje da eller? Noe eg ikkje har fått med meg?Nest mest interessante?? Bedre enn fryktet??? Er ikke forbi første låten enda, men den høres da kanonbra ut. Regner med at dette greit er årets beste plate.Starter med dagens nest mest interessante svenske utgivelse
Thåström - Centralmassivet (2017)
Fortsetter i ånda til de siste utgivelsene, men tilsynelatende noe mer melodisk anlagt från början. Begynner bedre enn fryktet, har kunnet styre meg for det mest industrielle han har holdt på med.
Hmm, du mener den forrige er svak? Da er vi ikke helt enige. Jeg synes muligens det er den beste plata hans. Jaja. Nye høres også bra ut.den starta jo veldig bra, men han tapte meg nesten ved andrelåta. Elektronicakompet på Kørkarlen var ordentlig slitsomt. Ellers holdt han seg noenlunde i skinnet denne gangen, så den er jo automatisk bedre enn den forrige. Får ta en runde i kveld også, men med ei låt jeg virkelig ikke liker så tidlig på skiva, blir det helt sikkert ikke vinyl.
klarer bare ikke alle syntheneHmm, du mener den forrige er svak? Da er vi ikke helt enige. Jeg synes muligens det er den beste plata hans. Jaja. Nye høres også bra ut.den starta jo veldig bra, men han tapte meg nesten ved andrelåta. Elektronicakompet på Kørkarlen var ordentlig slitsomt. Ellers holdt han seg noenlunde i skinnet denne gangen, så den er jo automatisk bedre enn den forrige. Får ta en runde i kveld også, men med ei låt jeg virkelig ikke liker så tidlig på skiva, blir det helt sikkert ikke vinyl.