skranglefant
Hi-Fi freak
Genialt!Catchy låt som nesten får tilbake gladfølelsen av sommer og sol, burde kanskje spilles på Lørdag etter værmeldingen å dømme.
Blid i hele fjeset nå - takk
Genialt!Catchy låt som nesten får tilbake gladfølelsen av sommer og sol, burde kanskje spilles på Lørdag etter værmeldingen å dømme.
Fin skive.Kickstarter-finansiert fra texaneren:
Sam Baker - Land of Doubt (Egen label, 2017)
I dag svømmer det nesten over av fremragende utgivelser. Baker har sannsynligvis snekret sitt beste album så langt i karrieren. Dette er rett og slett storslagent (for å være litt pompøs). Neddempet, en ensom trompet nå og da, trommer (heldigvis), meningsfulle tekster og Will Kimbrough på gitar. Han spiller gitar selv også, men måtte snu gitaren for noen år siden da en terrorbombe i Peru ødela høyrehånden hans. Tar nok en stund før dette går under huden. Og det er bare bra.
tenkte bare å spare en stakkars stril for å kaste bort verdifull tid på middelmådige skiver, tid som heller kunne brukes til å lage konspirasjonsteorier basert på matrisenummerne på hans mest skattede skiver: de senere Pink Floyd-albumene.J Roddy Walston & The Business (Destroyers of the Soft Line, 2017)
Kom for to ukar siden, men eg klarar fan ikkje følle me på dette plateåret lengare. Og det e "noen" som ikkje gjør jobben sin lengare, og "noen" vet jæla godt kem det er. Ikkje sant, UNITED!!!!???!!!???
bra skive, men den er vel bare en reissue av skiva som kom i desember 2014. Den gang het den Murder Burgers, i to ordKing Khan - Murderburgers (Ernest Jenning, 2017)
Ble anbefalt denne, ramlet inn døren i dag og det setter stemningen:
Vis vedlegget 461813
Fransk, fra 2011. Høres ut som det innspilt på 60-tallet. Mye grisete gitar. Fant null videoer.
Eg har hatt 3-4 runder med denne no. Foreløpig er eg faktisk ganske skuffet. Eg syns ikkje låtene og nerven hans er her denne gangen. Men kanskje det er meg? Eg får den bare ikkje til å sitte ennå. Men skal får 2-3 runder til før eg konkluderer endelig, men til nå er den en liten nedtur. Dessverre.Jacob Smith aka den hvite buffaloen kliner til igjen:
Vis vedlegget 461551
ALT er gjennomarbeidet på denne utgivelsen. Flere har skrevet mye om fyren tidligere. So enough has been said. Signert utgave (barnslig som jeg er). Ryker opp blandt årets beste.