Svein Arne
Hi-Fi freak
Ian McLagan & The Bump Band - United states (2014)
Min første Dylan plate(kjøpt i 83) /\ - ikkje akkurat overbegeistret - produksjon, trommelyd, låter......
Fy! Folk, i våre dager blir bare bedre, på de fleste, men ikke alle områder, bedre med alderen.Mavis Staples - If All I Was Was Black (2017)
syns vel ikke dette er særlig bra, Jeff Tweedy som prod og låtskriver til tross. Det funka bedre forrige gangen, men så har da dama blitt enda eldre siden den gang da.
Går man ut på dato? Og, går det nedenom og hjem jo eldre man blir? Jeg er litt usikker på om du kødder, men tar sjansen på at du er serrriøs.Stones var vel utgått på dato for 40 år sida? Veldig bra i 60- og 70-åra. Livet er nå engang sånn, man er på topp mellom 18 og 25 år og kan flyte på det en god stund, men nedenom og hjem går det jo.
Har sans for Staples, så henne live for tre-fire år sida, men det var ikke så veldig mye futt i henne da heller.
Dette er jo av hans svakeste, og fra en fase jeg var lite opptatt av Dylan; melodiene er ujevne og jeg får makk av lyden, spesielt romklangen på sangen, trommene som du trekker frem... Men - så er det noen perler inni møljå - og helt enig, den der er covret av mange og finnes på i div innspillinger. En av Dylans finest.Min første Dylan plate(kjøpt i 83) /\ - ikkje akkurat overbegeistret - produksjon, trommelyd, låter......
Denne låten som Dylan nektet å ta med på albumet(til Knopflers fortvilelse) derimot - helt suveren:
Spesielt versjonen med Mick Taylor på slide.