Liker den plata der ...Young Fathers
![]()
|
Liker den plata der ...Young Fathers
![]()
Jeg er fortsatt spent for den kommer jo ikke ut før på fredag? Gleder meg uansett. Utrolig flott stemme på den dama. Tre sanger er tilgjengelige, men det er vel litt tidlig å dømme plata som daff på det grunnlaget?Jeg var også spent på denne, men det ble for daft. Mer saft i frasparkene må til. Det var som faen.Neko Case - Hell-on ( 2018 )
![]()
Denne er eg faktisk ørbittelittegrann spent på. Sleppes vel ikkje før neste fredag, men ligger ute på npr no.
---------------
....
Da prøver jeg den...
Blind date prøvde jeg å få med deg på John Dee en gang, og se hvor vi er i dag...Da prøver jeg den...
Blind date..
Værsgo, det er servert (jfr townes' innlegg):Jeg er fortsatt spent for den kommer jo ikke ut før på fredag? Gleder meg uansett. Utrolig flott stemme på den dama. Tre sanger er tilgjengelige, men det er vel litt tidlig å dømme plata som daff på det grunnlaget?Jeg var også spent på denne, men det ble for daft. Mer saft i frasparkene må til. Det var som faen.Neko Case - Hell-on ( 2018 )
![]()
Denne er eg faktisk ørbittelittegrann spent på. Sleppes vel ikkje før neste fredag, men ligger ute på npr no.
---------------
....![]()
Jeg ble skuffa, du ville jo ikke treffe meg.Du hadde bare blitt skuffet
Fin plate.. Stresser ned
lenge siden jeg har hørt på henne så hvorfor ikke ...En 'kollega' av Neko Case, som jeg også har veldig sansen for:
Vis vedlegget 496016
https://lauraveirs.bandcamp.com/album/the-lookout
Prøver den når den jeg selv hadde funnet var litt treig.virkelig en bra folkie
Tim Grimm - Holding Up The World - 2008
![]()
den skiva hørtes ikke verst ut, neiArchie & the bunkers - Songs from the Lodge ( 2018 )
![]()
Release om noen uker.
Snappy låt.