i hjerneformørkelse er kriidens alltid best
Creedence Clearwater Revival – Green River - 1969
Creedence Clearwater Revival – Green River - 1969
Han er (nesten) alltid bra. Kjører litt Beatles-feeling her og der. Passelig sykt og bra gitarspilling. Fine saker. Skål for en suveren sommer (for oss som ikke lever av landbruk).Nytt album i morgen. Digitalt,CD,Vinyl og Kassett.
https://tysegallwhitefence.bandcamp.com/album/joy
Dette var skuffende, ja. Har spilt den 1 1/2 gang, da orket jeg ikke mer. Melodiene er tilnærmet like, de overlessede arrangementene likeså. Han må skjerpe seg og spille renere instrumentert Americana. Så forøvrig at Austin Chronicle gav den full pott. Dem om dét.det er fredag også for mannen som until recently was named Gripka
Israel Nash - Lifted - 2018
![]()
han fortsetter i samme leia som før, men vettafaen, dette var jo kjedelige greier? Tatt tre-fire runder på to dager, men det er som om det ikke biter.
Skuffet, med et lite forbehold om at den funker i kuldegrader. Får ta den opp fra skuffen andre juledag.
glemte den, tar en rundeCody Canada & the Departed - 3 ( 2018 )
![]()
Ny plate fra Cody Canada. Meget mulig at det er tredje utgivelse derfra. Gjetter vilt og hemningsløst.
han har nok gått i popfella, er jeg redd. Slik som feks Bon Iver, Fleet Foxes, Father John Misty, etc.Dette var skuffende, ja. Har spilt den 1 1/2 gang, da orket jeg ikke mer. Melodiene er tilnærmet like, de overlessede arrangementene likeså. Han må skjerpe seg og spille renere instrumentert Americana. Så forøvrig at Austin Chronicle gav den full pott. Dem om dét.det er fredag også for mannen som until recently was named Gripka
Israel Nash - Lifted - 2018
han fortsetter i samme leia som før, men vettafaen, dette var jo kjedelige greier? Tatt tre-fire runder på to dager, men det er som om det ikke biter.
Skuffet, med et lite forbehold om at den funker i kuldegrader. Får ta den opp fra skuffen andre juledag.
Prøver denne, han har jo noe bra.Vis vedlegget 503282
chip taylor - new songs of freedom