Dette var ikke bra. Rett og slett "Puddel-rock". Huff. Venstrehåndsarbeid.The Supersuckers - Suck it ( 2018 )
Vis vedlegget 509759
En av dagens få interessante utgivelser, uten at eg har allverdens til forventinger til Eddie Kjøttboller og Spagetti lengre.
Nytt for meg men har sansen!Rett og slett dritbra; de får vridd det hele i en mer melodisk retning, men fortsatt med futt i både vokal og gitarer.den var jo trivelig nokThe Peawees - Moving target ( Wild Honey, 2018 )
Tilløp til rasling i undikken då eg hørte singleen Walking through my hell (skrevet av Fleshtones egen Peter Zaremba) for en tid tilbake, så er dræta spent på om italienerne holder samme kok over hele fjøla. Då blir dette nemlig knakende.
Skranglefant; legg merke til plateselskapet Wild Honey Records som Townes skriver. Italiensk og utgir masse bra. Sjekk HER.Nytt for meg men har sansen!Rett og slett dritbra; de får vridd det hele i en mer melodisk retning, men fortsatt med futt i både vokal og gitarer.den var jo trivelig nokThe Peawees - Moving target ( Wild Honey, 2018 )
Tilløp til rasling i undikken då eg hørte singleen Walking through my hell (skrevet av Fleshtones egen Peter Zaremba) for en tid tilbake, så er dræta spent på om italienerne holder samme kok over hele fjøla. Då blir dette nemlig knakende.
Låtskrivinga minner meg krAftig om Hellacopters/The Solution, men det er absolutt ikke kritikkverdig