Jeg holder meg selv i tømmene og venter spent på at mitt eksemplar kommer ridende from over there.det er freddan, Nesten.
Colter Wall - Songs of the Plains (2018 )
den unge gamle trubaduren fra Canada med baryton-stemmen fortsetter der han slapp. Trivelig sak, Cobb produserer, selvsagt gjør han det, men ingen killerlåter denne gangen, ingen Kate Mccannon. Får se om noen av de (for det meste) rolige sporene begynner å røre på seg likevel.
Jeg lette efter platen til vinglasset ble mer enn tomt. Spiste opp vinglasset som vist nedenfor. Måtte til slutt laste ned fra iTunes, kr. 95,-. Der ligger den. Vel verd det.er den egentlig ute? ser selskapet påstår det, men i formiddag var den ikke på streaming på bandcamp eller spottern, og cd/vinyl skal være ei uke eller to fram i tiden. Har hørt tre spor, de er vel sånn middels, muligens.Litt rockete Country mens glasset fylles opp (og fortæres):
The Bottle Rockets - Bit Logic (Bloodshot Rec., 2018 )
Vis vedlegget 512891
Ikke akkurat revvvolusjonerende, men fin-fint en tidlig fredagskveld. Bra melodier og som alltid strøkent spilt. Egentlig sommermusikk, men går på denne årstiden òg.
I min gale ungdom, så veddet jeg med folk på byen om jeg kunne spise opp et halvliterglass mot en ny øl. Vel jeg spiste opp mange glass og jeg kan love at folk trodde ikke sine egne øyne. Trikset er å male glasset til støv med tennene, men jeg måtte gi meg med det mens jeg enda hadde tennene i behold.Jeg lette efter platen til vinglasset ble mer enn tomt. Spiste opp vinglasset som vist nedenfor. Måtte til slutt laste ned fra iTunes, kr. 95,-. Der ligger den. Vel verd det.er den egentlig ute? ser selskapet påstår det, men i formiddag var den ikke på streaming på bandcamp eller spottern, og cd/vinyl skal være ei uke eller to fram i tiden. Har hørt tre spor, de er vel sånn middels, muligens.Litt rockete Country mens glasset fylles opp (og fortæres):
Vis vedlegget 512891
Ikke akkurat revvvolusjonerende, men fin-fint en tidlig fredagskveld. Bra melodier og som alltid strøkent spilt. Egentlig sommermusikk, men går på denne årstiden òg.
Har du tenner i dag? Og tarmene er godt renset? Til slutt når jo glasset hjertet.I min gale ungdom, så veddet jeg med folk på byen om jeg kunne spise opp et halvliterglass mot en ny øl. Vel jeg spiste opp mange glass og jeg kan love at folk trodde ikke sine egne øyne. Trikset er å male glasset til støv med tennene, men jeg måtte gi meg med det mens jeg enda hadde tennene i behold.Jeg lette efter platen til vinglasset ble mer enn tomt. Spiste opp vinglasset som vist nedenfor. Måtte til slutt laste ned fra iTunes, kr. 95,-. Der ligger den. Vel verd det.er den egentlig ute? ser selskapet påstår det, men i formiddag var den ikke på streaming på bandcamp eller spottern, og cd/vinyl skal være ei uke eller to fram i tiden. Har hørt tre spor, de er vel sånn middels, muligens.Litt rockete Country mens glasset fylles opp (og fortæres):
Vis vedlegget 512891
Det var united. Glimrende utgivelse.Hvem kom drassende med Will Hoge? janfrt? ptb? united?
Tidvis glimrende, IMO
Alternativ versjon:
Nå ligger den på Spotify.Jeg lette efter platen til vinglasset ble mer enn tomt. Spiste opp vinglasset som vist nedenfor. Måtte til slutt laste ned fra iTunes, kr. 95,-. Der ligger den. Vel verd det.er den egentlig ute? ser selskapet påstår det, men i formiddag var den ikke på streaming på bandcamp eller spottern, og cd/vinyl skal være ei uke eller to fram i tiden. Har hørt tre spor, de er vel sånn middels, muligens.Litt rockete Country mens glasset fylles opp (og fortæres):
Vis vedlegget 512891