|
Fikk min i dag, efter myyye venting ja. Sendt fra Portland, OR. Meget bra utgivelse som mange har påpekt og bra er dét!Dan Stuart with Twin Tones – Marlowe's Revenge (2016)
Vis vedlegget 381904
Endelig kom vinylen. Vel verdt ventetiden, ja![]()
Vet ikke stort mer jeg heller, men ei bra skive er det.Ramlet tilfeldig over denne, men den har absolutt vokst. Enkelt spor minner ikke så lite om Steve Earl på en god dag. Men finner ingen ting om fyren på nettet. Anyone knows him?
Mike June - Poor man's bible (2016)
Vis vedlegget 381990
Vet ikke stort mer jeg heller, men ei bra skive er det.Ramlet tilfeldig over denne, men den har absolutt vokst. Enkelt spor minner ikke så lite om Steve Earl på en god dag. Men finner ingen ting om fyren på nettet. Anyone knows him?
Mike June - Poor man's bible (2016)
Vis vedlegget 381990
Men var det virkelig tilfeldig?
http://www.hifisentralen.no/forumet...r-du-pa-na-musikk-del-3-a-75.html#post2251813
Takker for at du gjorde meg oppmerksom på disse doble vinylutgivelsene. Fikk dem i hus i går og det er faen meg bra saker. Er ikke i mål, men dette er årets beste overraskelse. Fantastisk vinyllyd.Alejandro Escovedo - Gravity. (1992).
Vis vedlegget 381682
Gravity er ute for første gang på vinyl i forbindelse med Rsd 2016. Steike flott skive.
Takker igjen for at du gjorde meg oppmerksom på disse doble vinylutgivelsene. Fikk dem i hus i går og det er faen meg bra saker. Er ikke i mål, men dette er årets beste overraskelse. Fantastisk lyd. Thanks again.Alejandro Escovedo - Gravity. (1992).
Vis vedlegget 381682
Gravity er ute for første gang på vinyl i forbindelse med Rsd 2016. Steike flott skive.
folk med god smak som røyker for mye til å komme helt i mål?hoho, for et veggis-band
Satelliters - Hashish (2005)
![]()
råe på rettmåten