EN plate med Kinks er alltid for lite
Gjenlytt. Fin plate. Ennå ikke kjøpt på CD. Det må vi få gjort noe med.Brasilianske Gilberto Gil har lenge vært en favoritt hos meg. Han har en omfattende katalog, og jeg kjenner på langt nær alle albumene. Plutselig kom jeg over denne plata, spilt inn i Rainbow Studios i Oslo, med Kongshaug ved spakene, og Bugge Wesseltoft på klaver. Nydelig album med god lyd! Hører på Tidal, men dette skal erverves på CD.
Vis vedlegget 773011
Den der tror jeg fikk en del spilletid her for noen år siden. Spørs om det må bli et gjenhør.Inspirert (nok en gang) av coverstafetten.
Vis vedlegget 787062
Får meg ikke til å trykke liker på ukjent musikk, men det er artig at det har dukket opp folk i tråden med musikkvalg jeg ikke kjenner til. Kjekt med inspirasjon.Alexander O'neal 1985
Første gjennomhøring. Kjedelig. Tror det blir siste gjennomhøring og. Spiller heller de gamle omigjen.ja etter drøye 35 år som band var det muligens på tide å komme med et tredje album. Blant de harde rockere er det nok vanskelig å komme opp med nok originalt originalmateriale til plater. Eller lett, om man vil.
Cruzados - She's Automatic! (2021)
![]()