M
musicus
Gjest
mvh
Klarer du å plassere effektmakeriet sekvensielt i "rommet"?Av og til må man bare ha litt Chris Rea. Tittelsporet begynner med artig hifi-effektmakeri (lyden av skritt fra høyttaler til høyttaler, bil som starter osv.).
Jaja. I x-, y- og z-retning.Klarer du å plassere effektmakeriet sekvensielt i "rommet"?
Hvorfor spurte du egentlig?Klarer du å plassere effektmakeriet sekvensielt i "rommet"?
De fleste vil svare at "det skjer et sted i mellom høyttalerne"....Hvorfor spurte du egentlig?
Skal ta det i kveld. Unger og barn rundt her nå. Men du skal ha satt opp høyttalerne ganske dårlig hvis du ikke klarer å følge det som skjer. Er tross alt veldig få lyder. Satte guttungen i sweetspot. Han pekte med fingeren og fulgte skrittene etter hvert som de beveget seg fram og tilbakeDe fleste vil svare at "det skjer et sted i mellom høyttalerne"....
Kan du poste en skisse av lydbildet?
Jeg trivdes. Og i følge en galning jeg traff som hadde vært både på Gamla og i Ringebu før vi så de på verkstedhallen/lobbyen i kveld; så var ingen kveld lik. Han så og ut til å trives.The Cynics - Rock ‘N’ Roll (1990)
Antar at brorparten av låten herfra ble spilt i Ringebu i går.
Nye muligheter i Trondheim i dag.
Vis vedlegget 850993
Han har mye spennende, ikke bare dette albumet.En stor takk til @HoJ som tipset om dette albumet – helt fantastisk musikk. Og lyd. Sjekk bassen på spor 3 Hideaway! Jeg får rett og slett gåsehud her. Nesten så jeg begynner å grine.
Vis vedlegget 851093