Flott at du tør å utfordre deg selv og tøye grensenenærved - i hylla ved siden av - befinner denne seg. Egentlig er det mot mine prinsipper å spille 45ere på kveldstid. Dessverre er jeg ikke særlig prinsippfast.
Den er braGreen Day burde takke The Donald for at denne har blitt en evergreen.
Vis vedlegget 858137
Vis vedlegget 858139
Lever han ennå Evlis, dakkar, ble kastet ut med syntetiske stoffer altfor tidlig han jo
Har ikke hørt dem men var endel punke band i Moss på 80 tallet. Var gøy den tidenMimrer og gliser. Som storebror til en som spilte punkebass i punkeband måtte man både være hardhudet samt ha godt humør når ørefikene skulle deles ut! Småkrypene i bandet tjuvhørte på plater, fikla med anlegget mitt og snoket i skap og madrasser etter røykesaker når jeg ikke var hjemme, og det var jo ofte. Og da jeg endelig var hjemme for å sove ut var det øving på bass og gitar i naborommet. Øving på denne låta her bl.a, om Pastor Hans Bratterud som ledet Oslo Fullevangeliske Kirke's nattsendinger på OFK Radio's nattsendinger i nærradions begynnelse.
Nattsendinger som jeg og mine kompaner hadde stor glede av å ringe inn til med alle våre plager, det å få forbønn ble vane.
Her er de: lille Bengt-crooner, Rolf-trommer, Thomas-gitar og brutter'n på bass.
Ja, hvis du ser på kassettcoveret ser du Siste Dagers Helvete fra Moss, Wannskrækk fra Trøndelag som ble til Dum Dum Boys og Akutt Innleggelse som ble til Turboneger bl.a.Har ikke hørt dem men var endel punke band i Moss på 80 tallet. Var gøy den tiden
konstant anfall var her med Lars råen pluss endel andre band. Likte musikken og kjøpte min første ramones (its alive) lp i Moss tidlig 80 tallet. Hører på det ennå innimellom. Det ble gitt ut en cd,Mosse rock engang…hadde den men er borte desverreJa, hvis du ser på kassettcoveret ser du Siste Dagers Helvete fra Moss, Wannskrækk fra Trøndelag som ble til Dum Dum Boys og Akutt Innleggelse som ble til Turboneger bl.a.