Denne låta er jo bare gjenkjennelig for alle rundt meg og må spilles på repeat. Skulle bare mangle! Det er jo snart Jul! (om det så gjelder ydmykhet, folkeskikk og generelt)!.
Britisk metal på det beste! En blanding av garasjemetal/thrash/rock 'roll' og så lenge reimer og tøy holder, og det gjør de sannelig så vidt! Deathwish med At The Edge Of Damnation som er langt under radaren men... (1987).
Har hørt navnet før, men husker ikke å ha hørt musikken. Plukket opp CD-en på brukten av ren nysgjerrighet. Fin roots-/country-rock. God produksjon og lyd på denne plata også.
Nok en sjeldenhet funnet på brukten. Croker er vel mest kjent som medlem i Mark Knopflers deltidsprosjekt The Notting Hillbillies. Han er en habil musiker med en egenartet stemme, men denne plata er sånn helt grei, både musikalsk og lydmessig.
Må bare si at etter å ha hørt på plater med sånn passe produksjonskvalitet, er det en fryd å sette på Bremnes. Arrangement, instrumentering, miks – og Kari sjøl. Det er så høy klasse over det.
Cory Wong band hel studio album innspilling opptak,i studioet til Prince.
Bra lyd,bra punch i trommer,bra dynamikk,bra lyd til å være AAC 128kbps,youtube lyd blir ikke nå særlig bedre enn dette,absolutt godkjent fra meg iallfall.
Da har roadien og lydmannen jobbet beinhardt for neste opptreden, desverre var rca kabler for korte og svenskeknappen beslaglagt på grensen til vanvidd. Men, Thorensen som ikke har hatt et feilslag på 40 år tok sin naturlige plass, og undersåtten må nå finne seg i å drikke Monkey David Wine til hyttetapen råtner.
Aldri har vel David Allan Coe vært mer outlaw enn på sin første?
Da skal jeg selvfølgelig takke de tusener takker til min kompis i Gudbrandsdali som har gjort det mulig å nyte min 78'modell igjen! Fullt gjennomgått og som ny. Kult å høre igjen lyden fra alle grøftefyllene og busskurpartyene (når det regnet.)Og selvfølgelig var vi påvirket av alt som virket. Zappa og One Size Fits All/Overnite Sensation +++ gikk det mye av på tilsvarende JVC RC-717L. Nu ECM og Garbarek m/kompani. Og aldri har et ECM album kommet mer til sin rett enn akkurat på denne spilleren
Nei, skal jeg få sove behøves mer tempo, jo mer tempo jo raskere sovner jeg. Death er universalmedisin, virker jo uansett!
Symbolic eller ikke... ulven er løs og forhåpentligvis eter'n opp folka som pleier å vekke meg opp for å slave....