Med forsterker hos Re-Elektro for gjennomsjekk og platespiller(e) hengende i kategori = restaurere-selge-kjøpe helt ny, og da jeg har andre ting å gjøre enn vinylspilling i sommerhalvåret blir det Youtube osv. en ledig stund. Her er samarbeid etter min smak: Neil Young & Devo!
Primal Scream - Screamadelica
Denne har jeg hatt på CD siden den kom. Men nå har jeg endelig fått den på sort gull.
Sony’s reutgivelse fra 2015 bruker de originale matrisene og låter skikkelig fett
Man har Lee Dorsey`s »Ya Ya» og coverversjonen med Tony Sheridan & Beat Brothers som igjen blir til Vazelina Bilopphøggers «Gi Meg Fri I Kveld» (Martha). Amerikanske TV-show har mange bra musikalske innslag, her er «Waiting For Mary» med den fornøyelige hovedtrioen Debbie Harry, David Sanborn og …. David Thomas & Pere Ubu.
Spiller gjennom 3 album av Emilie Nicolas. Ikke bare synger hun bra, men lydbildet og innspillingen er førsteklasses. Nydelig på et godt anlegg, spill høyt!
Oh, love! For en fantastisk låt!
Surfer`n går å legger seg! Svarte jobber i morgen, kone og katter innesperret pga. ras og alle gode ting er visst tre? Ikke kom til meg i natt og søk trøst på armkroken fordi du var så dum å se Butthole Surfers video nr.3 fra min spilleliste! Livets skole tilsier at du da får det mye verre desverre!