Småskranglete ja, med bra meodier. Litt sommerdrag over dette. Cartwright er alltid bra. Ølmusikk.The Parting Gifts - Strychnine Dandelions (2010)
Vis vedlegget 542890
En av mine favoritter dette og hørt utallige ganger de siste 6-7 årene.
Akkurat passe skranglete og utrolig fengende låter fra Greg Cartwright og Coco Hames, blir aldri lei denne tror jeg.
OK saker. Husker da Peter Frampton (Humble Pie) spilte inn denne og det var rett og slett helt jævlig. Kitty og gjengen får komme med en ny utgivelse som rocker.For å feire Motowns 60 års jubileum.
Var ikke klar over at de har gitt ut ny plate og dette hørtes jo fengende nok ut. Ført til på skal sjekkes ut listaHer noe som kanskje er best i morgen, på fredag, på litt guffe med en kald en:
Left Lane Cruiser - Shake & Bake (Alive NaturalSounds, 2019)
Vis vedlegget 542924
Rocker igjen bra fra duoen, men de må tviholde på råheten. Ikke noe ZZ Top-dritt-efterligninger. Foreløpig ingen fare. Strøkent cover. Grunn nok til å kjøpe platen.
Enig, overraskende bra. Spilte den mye da den kom ut, men nå er det sikkert 30 år siden jeg spilte den sist. Skal faen meg ta den frem.Deep Purple - Perfect Strangers (1984)
Vis vedlegget 542923
Må være en av de beste comebackalbum gjennom tidene dette og med min favorittbesetning.
Bare tittellåta er god nok grunn til å høre plata, men her er det meste veldig bra.
Alt for lite angstvræl, hadde vært bedre med Nocturno Culto på vokal ja.Har vært gjennom den Cuddy. Ikke mange angstvræl der, akkurat.