Tar frem den jeg også. Jeg skal se dem live for første gang i oktober. Du? Jeg har ikke hørt så mye på dem, men tenkte det blir spennende.
Måtte høre gjennom både Vidde og Jewels of Crime en ekstra runde. Du har kanskje rett i at Vidde er den bedre av de to, men jeg liker fortsatt Jewels of Crime veldig godt også.Atlanter klarte aldri å følge opp den nydelige debutalbumet. Vidde gikk på repeat her. Ikke har de klart å gjøre noe suksess på egenhånd heller virker det som.
Skulle gjerne sett dem i oktober, men det lar seg dessverre ikke gjøre. Har hørt en del på dem, og blandt mine favoritter er: Kollaps (1981) ,Tar frem den jeg også. Jeg skal se dem live for første gang i oktober. Du? Jeg har ikke hørt så mye på dem, men tenkte det blir spennende.
Vis vedlegget 1051335
Det er denne jeg kjenner best fra før, så tar noen låter til slutt. Mer fart her....Skulle gjerne sett dem i oktober, men det lar seg dessverre ikke gjøre. Har hørt en del på dem, og blandt mine favoritter er: Kollaps (1981) ,
Halber Mensch (1985), Haus der Lüge (1989) og Silence Is Sexy (2000). Mye av det andre de har utgitt er også meget bra. Kjøpte Rampen: apm (alien pop music) nå i vår for å sjekke ut deres "mer melodiøse" side.
Gode nyheter. Jeg hadde vinylutgaven i hånda i går, men fikk ikke lov til å ta den med hjem. Må nok fint vente til i morgen.hmm, endelig en plate igjen fra den kanten som man orker høre på. Et "slapt" cover til tross. Hadde nesten gitt opp den mannen
Er bare å bestille
Nick Cave & the Bad Seeds - Wild God (2024)