Jeg er enig i at den er veldig bra. Men akkurat hvor høyt på lista den legger seg vil jeg forløpig ikke mene noe om.Blir første Dylan-skive på flere tiår; er spent på den
Er du enig med anmelderne?
Jeg er enig i at den er veldig bra. Men akkurat hvor høyt på lista den legger seg vil jeg forløpig ikke mene noe om.Blir første Dylan-skive på flere tiår; er spent på den
Er du enig med anmelderne?
Jeg synes den er knallbra. Plate 2 (C og D) må være noe av det beste jeg har hørt fra Bob Dylan.Jeg er enig i at den er veldig bra. Men akkurat hvor høyt på lista den legger seg vil jeg forløpig ikke mene noe om.
Lyden er bra (Tidal), og enig at produksjonen og stemmen er behagelig. På noen av de siste platene og konsertene har han jo formelig bjeffet som en kjøter med tuberkolose. Kanskje litt kjedelig musikk? Savner rockefoten fra Modern Times for eksempel.Marcin Wasilewski Tri
Jeg synes den er knallbra. Plate 2 (C og D) må være noe av det beste jeg har hørt fra Bob Dylan.
Synes både stemmen og lyden er helt topp, mye bedre enn mange av de andre platene jeg har av han. Synes ofte han kan få litt skjærende stemme på mange opptak, men her er det bare "gull" hele tiden.