Jeg nøyer meg som oftest med kun Arpy, men etter å ha vært både høyt (villfaren takskifer - kanskje 50 moh) og lavt (resultatløs LP-jakt nede i byen - ca 10 moh) og i tillegg sjekka ut den ferske Steamdome III, passa for én gangs skyld hele greia
Formidling av pur melankoli på sitt ypperste og en fantastisk finger-picking spilleteknikk akkompagnert av en særdeles uortodoks akkord-sammensetning 🤌
Anbefales på det varmeste
Å deilig møte med infected mush room ,, Garantert er jeg infected med noe " derfra
Kanon dobbelt CD med imponerende dynamikk og kvalitet ellers .Favs alle , men litt til blink "
og løft taket med ballerium "
Et av @Sluket sine favorittinstrumenter. Men jeg syns det driver bra jeg
Av grunner jeg ikke forstår finner YouTube algoritmen på å spille masse fra kanalen i lenken under. Om ikke timinga til utøver er helt innafor er opptreden posjonert med masse faktene fra den unge damen. Ikke umulig @Sluket med flere finner disse opptakene mer intresant enn tango utført på reedinstrument med belg?
Piazzolla er ikke helt min greie.... passer bedre til kvasi-intellektuelle rødvinsdrikkende kjerringer besatt av romantiske tanker om Latin-Amerikanske menn..
Piazzolla er ikke helt min greie.... passer bedre til kvasi-intellektuelle rødvinsdrikkende kjerringer besatt av romantiske tanker om Latin-Amerikanske menn..
Hmmm... kjenner litt ekstra etter hva jeg føler nå.
..........
........
.....nope. Klarer ikke plassere meg helt i den rollen. Kvasi-intellektuelle må vi nok ta på oss ja. Liker ikke rødvin, og sex er ikke regnet som romantisk. Så det betyr vel at jeg egentlig ikke liker piazzolla jeg heller da?