Cash 63
Æresmedlem
Vi måste skjuta oss ut här ifrån.....
Minhar svetta, bantes og sverta i en halvtime nå, hvor fxxx i hxxxx er første Only Ones-skiva?? Gi meg Another Girl for f!!
Får ta til takke med livealbumet.
The Only Ones - "Live"
Vis vedlegget 209540
verdens beste (?) låt
skulle nesten tro vi hadde en singelfest på gang.Minhar svetta, bantes og sverta i en halvtime nå, hvor fxxx i hxxxx er første Only Ones-skiva?? Gi meg Another Girl for f!!
Får ta til takke med livealbumet.
The Only Ones - "Live"
Vis vedlegget 209540
verdens beste (?) låt
Artig. Jeg vet sant og si ikke hvordan det har seg at jeg har den singelen, men jeg er veldig glad for at jeg eier et eks. Som sagt er særlig de to låtene på baksida tøffe. Ga de ut mer enn denne ene singelen?Titusentommeltotta opp danelectro!!!
Kjenner godt Gunnar som ga ut den singelen der for egne sparepenger. Kan faktisk skryte på meg og vært hjemme hos Gunnar opptil flere ganger (sammen med Lovequeen faktisk) og kjøpt skiver, selv ikke mine Stockholmsvenner som har bodd i samme nabolag, og vært kunder av "Wild and Wicked" i 20 år fikk noengang "lov" til det. Meg om det, Gunnar var ihvertfall den viktigste pusheren av obskøn, obskur amerikansk (u)populærkultur fra 50/60-tallet, og endel feita 70s-pønk da.
tror ikke det, samtidig som jeg tror jeg har 3-4 ex av nevnte singel liggende å flyte et eller annet sted.Artig. Jeg vet sant og si ikke hvordan det har seg at jeg har den singelen, men jeg er veldig glad for at jeg eier et eks. Som sagt er særlig de to låtene på baksida tøffe. Ga de ut mer enn denne ene singelen?Titusentommeltotta opp danelectro!!!
Kjenner godt Gunnar som ga ut den singelen der for egne sparepenger. Kan faktisk skryte på meg og vært hjemme hos Gunnar opptil flere ganger (sammen med Lovequeen faktisk) og kjøpt skiver, selv ikke mine Stockholmsvenner som har bodd i samme nabolag, og vært kunder av "Wild and Wicked" i 20 år fikk noengang "lov" til det. Meg om det, Gunnar var ihvertfall den viktigste pusheren av obskøn, obskur amerikansk (u)populærkultur fra 50/60-tallet, og endel feita 70s-pønk da.
Morro att du har plate med P--Nissarna danelectro, kjenner litt til Patric Furhoff på trummor, kommer fra nabo bygda. "Vägra raggarna besin" var også en hitP-Nissarna - Jugend (1980)
Vis vedlegget 209541
Plutselig stod jeg å bladde i singlene, og da dukket jammen denne svenske klassikeren(?) opp. Fantastisk tøff.
"Benzin" er også på denne singelen, som vel er deres første. Har de noen slags status i Sverige?Morro att du har plate med P--Nissarna danelectro, kjenner litt til Patric Furhoff på trummor, kommer fra nabo bygda. "Vägra raggarna besin" var også en hitP-Nissarna - Jugend (1980)
Plutselig stod jeg å bladde i singlene, og da dukket jammen denne svenske klassikeren(?) opp. Fantastisk tøff.
De to første platene er knall. Nå kommer det ny til høsten. Det kan vel bli hva som helst. Spennende.ikke avskriv kidsa, pøbelrampen fra Sheffield har popteft, det skal de ha.
Arctic Monkeys - "Humbug"
Vis vedlegget 209558
Ja det var Ep'n, Ingen speciell status vad jeg kan huske, syns dom var litt brøtiga i spelstilen (mye bråk) Den er vært noen kroner som många andra svenska punk singler."Benzin" er også på denne singelen, som vel er deres første. Har de noen slags status i Sverige?Morro att du har plate med P--Nissarna danelectro, kjenner litt til Patric Furhoff på trummor, kommer fra nabo bygda. "Vägra raggarna besin" var også en hitP-Nissarna - Jugend (1980)
"I dessa energikrisens dar
Borde vi spara det vi har kvar
Det slösas alldeles för mycke
Särskilt raggarna i mitt tycke
Spara på energin
Vägra raggarna benzin
Spara på energin
Vägra dom jävlarna benzin"
Primitiv (frå latin primus, 'først', eigentleg 'først i sitt slag') er eit ord som viser til noko som høyrer til eller likner ei eldre tid eller utviklingsform. Det har vore eit viktig omgrep innan vitskapar som antropologi og biologi, og har vore brukt til å skildra levande vesen, samfunnsordningar og kunst.