..fin musikk dette, kjempefin faktisk! - men hvorfor kaller du popmusikk for dronepsych?fjerdeskiva med englene fra psychedeliske Austin, TX. Tidvis herlig dronepsych som klarer å være catchy i monotonien..
The Black Angels - "Indigo Meadow"
Vis vedlegget 214590
ha ha!..fin musikk dette, kjempefin faktisk! - men hvorfor kaller du popmusikk for dronepsych?fjerdeskiva med englene fra psychedeliske Austin, TX. Tidvis herlig dronepsych som klarer å være catchy i monotonien..
The Black Angels - "Indigo Meadow"
Vis vedlegget 214590
(..ok - skal gi meg på ar her er lettere psykedeliske overtoner innimellom, med lell...)
tannoy?Son Volt - Honky Tonk (2013)
Dæven den plata har blitt bedre sida sist, Jay Farrar synger så nydelig, men syns melodiene har blitt bra også.
Vokst seg større.
.....neinei.....trengs ingen motreaksjon Eros. ...må nok moderere meg litt - det ble veeeldig retro utover, reinhekla seinpsykedelia egentlig. Finfin popmusikk.
Prøver meg på King Krule akkurat nå. Fått mye skryt, høres umiddelbart ut som om anmelderne er inne på noe.
Julia Holter får også skryt. Prøver litt av henne til slutt.
Hehe, plausibel forklaring det. Ny pickup kan også være et delsvar. Eller det at jeg ennå ikke har rukket innta en dråpe...tannoy?Son Volt - Honky Tonk (2013)
Dæven den plata har blitt bedre sida sist, Jay Farrar synger så nydelig, men syns melodiene har blitt bra også.
Vokst seg større.
etter hva jeg har hørt og lært om psykopat-akustikk, tror jeg svaret ligger et sted imellom.Hehe, plausibel forklaring det. Ny pickup kan også være et delsvar. Eller det at jeg ennå ikke har rukket innta en dråpe...tannoy?Son Volt - Honky Tonk (2013)
Vokst seg større.