PERSIAN ROCK~ Psych - Funk - Folk - Pop from 60's &70's
i.Gol-e-Aftab Gardoon performed by NOOSHAFARIN
ii.Biya Bar-e Safar Bandim performed by MOHAMMAD NOURI
iii.Sharm-e Boos-e performed by RAMESH DAS
iv.Ashk-e Roya Bashkahe performed by MOHA JAMIN
Ja, sant! Spesielt den låten med Mohammad Nouri var helt konge. Dette er musikk jeg vil høre mer av. Og det viser jo at Persia er at land med herlige mennesker (min erfaring med persere), selv om de kues litt nå for tiden.PERSIAN ROCK~ Psych - Funk - Folk - Pop from 60's &70's
mulig jeg får ekstra høy standing i nabolaget på grønland, men steike moro å spille etnisk persisk musikk på full guffe. Knallsamler! Lite mørkemenn og patetiske gudedyrkere å spore ihvertfall.
Ja, sant! Spesielt den låten med Mohammad Nouri var helt konge. Dette er musikk jeg vil høre mer av. Og det viser jo at Persia er at land med herlige mennesker (min erfaring med persere), selv om de kues litt nå for tiden.PERSIAN ROCK~ Psych - Funk - Folk - Pop from 60's &70's
mulig jeg får ekstra høy standing i nabolaget på grønland, men steike moro å spille etnisk persisk musikk på full guffe. Knallsamler! Lite mørkemenn og patetiske gudedyrkere å spore ihvertfall.
Herlig sak! Det er ikke så veldig langt egentlig fra datidens Persia til Nigerian High Life når man tenker over det.spilte på et meget kjent og profilert vorspielsted for et par år siden, oppvåkningen kom med følgende ureligiøse powerlåt ;
de "muslimske" driverne av baren sto ihvertfall på bardisken og hoia som faen.
Herlig sak! Det er ikke så veldig langt egentlig fra datidens Persia til Nigerian High Life når man tenker over det.spilte på et meget kjent og profilert vorspielsted for et par år siden, oppvåkningen kom med følgende ureligiøse powerlåt ;
de "muslimske" driverne av baren sto ihvertfall på bardisken og hoia som faen.
edit: men i himmane 1957? Kan det stemme da?
Steike. Herlig sak! Kunne vært soundtrack til en tidlig eksperimentell disneyfilm.tror faktisk det. Hans "Come With Me to the Casbah" er kreditert ´59 (!!) Rock for fxxx !.. en annen spillefavoriit ........
konstruert som faen, men veldig hørbart.
2 av dem ihvertfall… he-he.
Viste seg at de var noen stayere den gjengen her.