espege
Overivrig entusiast
greit å ha noen å skylde på ja.@Brasse
Om det faktisk er den Lilja, så viser det "faren" ved å la kidsa (og i noen tilfeller samboeren) låne spoty kontoen...
e
greit å ha noen å skylde på ja.@Brasse
Om det faktisk er den Lilja, så viser det "faren" ved å la kidsa (og i noen tilfeller samboeren) låne spoty kontoen...
Da får Burnt bli dagens tredje ledestjerne.Louis Tillett - Egotripping at the Gates of Hell (1987)
united - den første duger den og ..
"Bra stemme", tenkte jeg under spor 1.Star Anna - Go to Hell (Spark & Shine Rec., 2013)
En frisk dame fra Seattle, WA. Hennes 4. utgivelse. Synger bra og om bandet er det intet negativt å si. Ligger på Wimp.
Så så. Ingen her inne som merke noe forskjell"Bra stemme", tenkte jeg under spor 1.Star Anna - Go to Hell (Spark & Shine Rec., 2013)
En frisk dame fra Seattle, WA. Hennes 4. utgivelse. Synger bra og om bandet er det intet negativt å si. Ligger på Wimp.
"Dette er jo bra", under andrelåta.
"Nå er jeg lei", 4 sekunder ute i tredje sporet.
Har nok en ekstra gretten dag.
Kult! Ultraglide in Black er ein favoritt. Starter jo ikkje så værst dette?The dirtbombs - Ooey Gooey Chewy Ka-blooey! (In the red, 2013)
Etter litt nedstrippet folk/americana, er det like greit å avslutte kvelden som en fest. Tyggegummepop som sjøl eg blir i godt humør av...
Nei, det er ei artig plate. Kanskje meir artig enn virkelig god, men av og til er det greiere å ha det artig enn å ha det godt.Kult! Ultraglide in Black er ein favoritt. Starter jo ikkje så værst dette?The dirtbombs - Ooey Gooey Chewy Ka-blooey! (In the red, 2013)
Etter litt nedstrippet folk/americana, er det like greit å avslutte kvelden som en fest. Tyggegummepop som sjøl eg blir i godt humør av...