G
Gjestemedlem
Gjest
39 Clocks - (They Don't Dance Much) The Violent Ones
Haha, jeg har også hørt på den i kveld, ikke så overraskende kanskje iom at vi følger med på noen av de samme bloggene.Benjamin Folke Thomas - Too Close to Here (Bucketfull of Brains, 2013)
Vis vedlegget 227139
London-svenske fra 2008. Aldri hørt om fyren, men spilt denne studiodebuten tre ganger idag hvor hensikten blant flere var: hvem er det han minner så jævlig om? Skulle faen ikke legge ut denne før jeg visste nærmere. Har hatt det på tungen og det er irriterende, mildt sagt.
Det er iørefallende og veldig bra spilt. Gitar kan han. Og, det nærmeste jeg kom en sammenligning til slutt var Danny O´Keefe.
Den ligger på Spotify. Ellers mangler han helt klart det som gjør en skive virkelig annerledes. Det er fredelig og behagelig å høre på. Blir ikke mer av ham. Men, som jeg skrev om et annet band i går, så er det "Øvelse gjør mester" som gjelder samme faen hvor mange plater man har utgitt. Eventuelt går man skikkelig konk. Folke Thomas har sikkert mer å gi.Haha, jeg har også hørt på den i kveld, ikke så overraskende kanskje iom at vi følger med på noen av de samme bloggene.Benjamin Folke Thomas - Too Close to Here (Bucketfull of Brains, 2013)
London-svenske fra 2008. Aldri hørt om fyren, men spilt denne studiodebuten tre ganger idag hvor hensikten blant flere var: hvem er det han minner så jævlig om? Skulle faen ikke legge ut denne før jeg visste nærmere. Har hatt det på tungen og det er irriterende, mildt sagt.
Det er iørefallende og veldig bra spilt. Gitar kan han. Og, det nærmeste jeg kom en sammenligning til slutt var Danny O´Keefe.
Men ja, ålreit denne svensken som høres ut som en så jekla innfødt americanaer.
Bra svensker som hjelper ham på plata også, smakfullt det hele.
Men har den den der lille rare usynlige ingrediensen som gjør den til noe spesielt?
Særpreget, den vindskeive galskapen e.l.?
Veit ikke, men skal helt klart få flere runder.
Om ikke alt for lenge blir det vel Danny O´Keefe da.
Vi folkene fra Bærum vet ikke hva dusin, snes, favn, omfar (økning i tallet er omv. prop. med størr.), osv. er. Spesielt ikke det hersens uttrykket "Mussa på stampen"; hva er det? Èn mussa, to eller hva? Er det om å gjøre å ha flest mulig, eller færrest? 13 på dusinet? Det er jo den 13. idag.@janfrt: Blir litt mentalt forstyrret av 13 på dusinet , ett dusin får aldri vært mer enn 12.