Sitter på jobb og venter på helg.
Faen ikke lett å sitte stille når AP er på.Ann Peebles - Straight from the heart (1972)
Vis vedlegget 229889
Starter lyttekvelden med litt soul, rett fra hjertet. Veldig god lyd på denne Speakers Corner repressen. Forutsatt at du har strømkabel som koster flesk, seff.
Trur faèn ikkje det er meininga hellerFaen ikke lett å sitte stille når AP er på.Ann Peebles - Straight from the heart (1972)
Starter lyttekvelden med litt soul, rett fra hjertet. Veldig god lyd på denne Speakers Corner repressen. Forutsatt at du har strømkabel som koster flesk, seff.
Ord. Jeg er i trim for eldre hjørnet her nå.Trur faèn ikkje det er meininga hellerFaen ikke lett å sitte stille når AP er på.Ann Peebles - Straight from the heart (1972)
Starter lyttekvelden med litt soul, rett fra hjertet. Veldig god lyd på denne Speakers Corner repressen. Forutsatt at du har strømkabel som koster flesk, seff.![]()
tatt en runde med ham i kveld, syntes vel ikke det var glatt, men skjønner hva du mener. Den er bra produsert og han har bra stemme, ganske bra, men det kan bli litt flinkis, kanskje?. Får litt tvil om han virkelig mener og føler sangene. Tekstene skal visstnok være veldig gode, lyttet ikke etter dem denne gangen.Jeff Finlin - My Moby Dick (Bent Wheel Rec., 2013)
Vis vedlegget 229895
Nashville-/Colorado-fyr. Definitivt ikke Country, mer i retning rolig Singer/SongwriterRock. Han har ihvertfall sin egen stil og det er jo bra. Noen strøkne kutt med godkjent el.gitarspilling, men plutselig kom tvilen over meg (som Wesenlund preket i Blåsoppkirken), det blir litt glatt. Vi får se. Ingen videoer fra denne utgivelsen som jeg fant.
Er vel stedet å shoppe kosebukser / soffabukserJeg rygga forskrekket ut igjen, (for hva hadde vel jeg på en sportsbutikk å gjøre) og kunne uansett ikke shoppe til slik musikk.