X
X186841
Gjest
Holly Golightly & The Brokeoffs
Da er den bestilt, i 1 - ett eksemplar. Forhåpentligvis.Tror det bare er Tinderbox (2008 ) som er å få på vinyl
slenger den like gjerne på, god den også
Bra! Fy faen så mange band som ihvertfall ikke jeg oppdager. Mye dritt som unngås selvfølgelig, men dette er en bra avveksling, for å si det mildt.
Der er jeg helt enig, selv om mesteparten går under........
Bra! Fy faen så mange band som ihvertfall ikke jeg oppdager. Mye dritt som unngås selvfølgelig, men dette er en bra avveksling, for å si det mildt.
.....
Et utsnitt fra min 2013 playliste i spoty:......
Så united antydet at han hører på ca. 400 nye utgivelser i år hvis jeg leste riktig. Det må være et beskjedent anslag. Tipper at tallet hans (og mitt + en kjent stril ++) ligger på 700 pr. år (ca. 2 - 3 pr. dag). Snakker selvfølgelig for meg selv, så korreksjoner mottas. Litt interessant å vite. Kan jo omregnes til tidsforbruk. Og mye bortkastet tid, selv om den som oftest kan være lærerik.
Guadalupe Plata - S/T 2013 (Everlasting Rec., 2013)
Spanjoler. Mye bra slide. Ganske rått og nok best live.
Det va ganske tøffe greier,sånn med fyste lytt jaffavaffal.Takk for tipset!Short Cross - Arising (1972)
Nokså tung og seig heavy bluesrock, fra Virgnina i USA. Noe for Zeppelin fans kanskje? Mye knall øksearbeid her.
500 er vel bra anslag da.Et utsnitt fra min 2013 playliste i spoty:......
Så united antydet at han hører på ca. 400 nye utgivelser i år hvis jeg leste riktig. Det må være et beskjedent anslag. Tipper at tallet hans (og mitt + en kjent stril ++) ligger på 700 pr. år (ca. 2 - 3 pr. dag). Snakker selvfølgelig for meg selv, så korreksjoner mottas. Litt interessant å vite. Kan jo omregnes til tidsforbruk. Og mye bortkastet tid, selv om den som oftest kan være lærerik.
Vis vedlegget 231188
Med i snitt 12 låter pr album er det roughly 485 skiver i lista (irriterende at spoty ikkje viser kor mange skiver det er i ei playliste). Har vel bare vært gjennom 85% av de til nå, men så hører eg jo bare på gammalt 70s ræl stort sett da