united
Æresmedlem
går aldri i glemmeboka
Thalia Zedek - Via (2013)
Thalia Zedek - Via (2013)
Neil Young - Live At The Cellar Door. 2013
Vis vedlegget 233281
Nok en godbit fra Neil. Låter man kjenner men,..............må ha, bare må ha igjen : )
Det gjør ingenting at lyden er meget bra.
Luker du øya må du smugtitte en gang iblant for å se om han ikke
sitter der i stua med gitaren sin : )
Nå har jeg fader meg laget sursild (Carlo) slik at den kan godgjøre seg en uke. Så, julestemningen er på vei, Burnt! Ingen fare.det var juleglede ja janfrt!
Må være en sprekk i systemet.It's okay Tremor, we've all seen better daysNei, jeg kødder på ingen måte. Jeg bare åpnet et lite lokk også var det pinade et svært hull rett ned i avgrunnen under. Blir nesten svimmel her jeg sitter på kanten til stupet...Kødder du??? Hakke du hørt Neil Armstrong?
Hardwire Healing er ei fjåk plate. Hørt mye på den
It's okay Tremor, you don't have to run and hide away
It's okay
It's okay Tremor, yeah we love you anyway
Hører på den forrige nå, og den er bra, for all del, men du tar rett og slett feil angående rankinga av Last night on earth. Hvor den forrige var en god solo utgivelse fra et Sonic Youth medlem, er Lee Ranaldo and the Dust en mer helstøpt utgivelse fra et band som står støtt på egne betingelser.Lee Ranaldo and the Dust - Last Night On Earth (2013)
Tja tjo...Skal vel lure seg inn blant de 100 øverste denne også. Men den forrige var bedre. Mye bedre.
Siden du insisterer såpass, så skal eg gi den en siste lytt fra sweet spot i kveld før endelig dom.Hører på den forrige nå, og den er bra, for all del, men du tar rett og slett feil angående rankinga av Last night on earth. Hvor den forrige var en god solo utgivelse fra et Sonic Youth medlem, er Lee Ranaldo and the Dust en mer helstøpt utgivelse fra et band som står støtt på egne betingelser.Lee Ranaldo and the Dust - Last Night On Earth (2013)
Tja tjo...Skal vel lure seg inn blant de 100 øverste denne også. Men den forrige var bedre. Mye bedre.