|
Du mener den dyre utgaven?I den store utgaven skal det være en med støy og en innspilling som er uten ,slik jeg skjønner det.
Måtte du gni det inn.Dan Stuart og hans eminente italienske gitarist spilte her i Halden på lørdag.
En forrykende konsert, der oppe.......jeg var der. Og applauderte med rundelig hånd.
Fyttegrisen for et drittvær her på Øst-Landet, selv om vi trengte regn.
Men: Har faktisk planlagt å ha høner i Surnadal i sommer, muligens óg en hane. Forespørsler sendt noen naboer. Godkjent av kone og barn. Men, ikke setteren.
Hane blir det ikke noe av, skjønte det til slutt. Jeg pleier jo ellers å legge meg når hanen galer.@janfrt
Dropp hanen , du kommer til å bli passe lei galinga ved soloppgang. Vi hadde bra utvalg med høner da vi bodde på gården. Hvit italiener verpet best ,men Sussex er best hvis du både skal ha bra med egg og spise høna til høsten, hvis ikke reven har tatt de før den tid ...
Fyttegrisen for et drittvær her på Øst-Landet, selv om vi trengte regn.
Men: Har faktisk planlagt å ha høner i Surnadal i sommer, muligens óg en hane. Forespørsler sendt noen naboer. Godkjent av kone og barn. Men, ikke setteren.
Usedvanlig bra, og helt ukjent. Min favorittkombinasjon.må bare sette det på kontoen for pinlig arbeidsuhell ikke ha Downie/Sadies ennå. Spoty er uansett ikke noe kilde for jomfrulytt, bare å knipe igjen med andre ord.
Nok et "messekupp". Tror de ga ut tre skiver, de to siste (denne nummer to av tre) under navnet Liverpool Five. Tøff UK merseybeat/garage, i hovedsak coverlåter, men likevel.
The Liverpool Five - "Arrive"
Vis vedlegget 258928
verden ligger åpen for dens føtter som har hjerte å høre med, ikke bare googletabeller.Usedvanlig bra, og helt ukjent. Min favorittkombinasjon.må bare sette det på kontoen for pinlig arbeidsuhell ikke ha Downie/Sadies ennå. Spoty er uansett ikke noe kilde for jomfrulytt, bare å knipe igjen med andre ord.
Nok et "messekupp". Tror de ga ut tre skiver, de to siste (denne nummer to av tre) under navnet Liverpool Five. Tøff UK merseybeat/garage, i hovedsak coverlåter, men likevel.
The Liverpool Five - "Arrive"
Vis vedlegget 258928
Disse bryggeriene må ha noe narkotika i dette vannet. Øl = vann med noe attåt. Vanlig øl gir ikke utslag som f.eks Dead Moon. Alle som har drukket noen liter øl, vet en stort sett blir ekstremt pizzatrengt og litt småsnurrete, det her er noe langt mer av noe annet.I Portland drikker de nok ikke vann, byen flommer jo over av bryggerier.
Det er virkelig noe spesielt med den byen, barene i sentrum er evig mørke og har høy rock 'n roll på PA-anleggene. Sånn virka det for meg, men var der bare to-tre dager.
Siden jeg snart skal til bartby'n, spiller jeg meg gjennom mine nye plater med denne bartkaill'n. Og legger dem inn i discogs. Nummer tre i rekka er fine