@ united: Det er jo rett og slett et hælvete å bestemme seg for hva man skal kjøpe; det være seg forsterkere, høyttalere eller hva det nå skal være i denne Lyd-verden. Men, på et eller annet tidspunkt så må en beslutning tas. Hvis jeg lukker øynene, og kun lytter, så tror jeg kanskje et par Tannoy hadde vunnet i den gammeldagse designklassen. Men da beveger vi oss over 100k og det nytter ikke; faen, jeg må jo ha råd til gammelost og skikkelig meierismør (som jeg elsker, begge deler).
Nå har jeg klint til. Sånn passe. Tidligere har jeg kjøpt litt halvveis, og vært tilsvarende fornøyd. Men, jeg er jo en mygg (blant mange) her på Asylet.
Uansett, musikken er viktigst, jeg driter i hva som står i hyllene og i benker og skap, bare musikken når ørene mine på en vellydende måte.
Så, rett før terrassedøren lukkes og hunden skal klappes: Nå durer det bra musikk fra denne mannen; tidligere i Flying Burritos og litt til:
Greg Harris - Electric (Appaloosa Rec., 1982)
Nå har jeg klint til. Sånn passe. Tidligere har jeg kjøpt litt halvveis, og vært tilsvarende fornøyd. Men, jeg er jo en mygg (blant mange) her på Asylet.
Så, rett før terrassedøren lukkes og hunden skal klappes: Nå durer det bra musikk fra denne mannen; tidligere i Flying Burritos og litt til:
Greg Harris - Electric (Appaloosa Rec., 1982)