det er sommer hele året veittu, S-mannen.reggae er sommermuzik, uten tvil
Bob Marley - Babylon by bus (1978 )
Vis vedlegget 270564
-------------
Reggae er mer enn sommermusikk, kan spilles hele året.
Sørgelig lite spillt i tråden, det får man kanskje gjøre noe med
Kan starte med denne,burde være i samlingen United, hvis du ikke
allerede har den?
Vis vedlegget 270603
mvh
Har ikke den på vinyl, nei, men ei gullegod plate er det, plukker den opp hvis jeg kommer over den, ja.![]()
Herlig plate det der, Tow, skulle gjerne hatt den på vinyl (den også).
In the mean time spiller jeg det jeg har. Danskerock.
Delta-Cross Band – Up Front (1981)
Vis vedlegget 270663
Bra den her (oppfølgeren derimot, er vel nesten søppel, iallefall synthete)
Bra Dylancover (amerikaneren Billy Cross i bandet har jo spilt med Dylan, han var med i Budokan)
stopper det med jule epn fra 89 eller fortsetter det litt inn i 90 tallet?Mitt Waltons medlemskap er far 80 åras Psychobilly periode. Det senere er ikke helt my kinda music.
Så sant, så sant.Det første er som regel det beste for alle, noen ganger går det andre også bra, men så er det mer eller mindre slutt på moroa![]()
Så sant, så sant.Det første er som regel det beste for alle, noen ganger går det andre også bra, men så er det mer eller mindre slutt på moroa![]()
Dålig med innlegg fra min side. Her er det fortsatt kubæsjelukt så det holder og det er nok årsaken til manglende innlegg. Rett og slett gift. Lurer konstant på om jeg eller andre har gjort i buksa. I morgen, lørdag, drar vi til Femundsmarka, omtrent rett øst. Der er det til gjengjeld rensdyrbæsj. Men, det lukter ikke så jævlig. Sorry med all denne drittbeskrivelsen.
Ikke en sky på natthimmelen akkurat nå, pimpet et par glass og går på huet og ser frem til å se og nyte Surnadal pånytt neste år. I love this valley. 8)
Hører på? Elven.