G
Gjestemedlem
Gjest
Gullmusikk!Passer godt i varmen.
høre hele denne må du!
Vis vedlegget 271017
http://open.spotify.com/album/1A0TscI25bu43HiV9ePpNg
Gullmusikk!Passer godt i varmen.
Ikke nok tydeligvis.Ehh, si meg.... Du har hørt om Iggy pop? Mener bestemt! at det er han som synger. Videoen er det dog ingenting å si på.
Så opp i dagen og så oversett. Det er helt klart for meg at jeg nå må spille igjennom Iggy/stooges katalogen og bli kjent med den. Har aldri viet dette tilstrekkelig oppmerksomhet.
er det Imelda du tenker på, var det 2003 før 2008![]()
Snasen dame det der, første kom vel i 2007?
Fet plate det der united. Meg eg får angst over at du ikkje kan klare å poste et kvadratisk cover. Kjenner eg blir stresset av sånt.Jack White - Lazaretto (2014)
![]()
noen gode låter her, han må bare gjøre ferdig faktene sine i begynnelsen. Men de er nesten likande de også.
Har du kvadratisk skjerm også, kanskje?Fet plate det der united. Meg eg får angst over at du ikkje kan klare å poste et kvadratisk cover. Kjenner eg blir stresset av sånt.Jack White - Lazaretto (2014)
![]()
noen gode låter her, han må bare gjøre ferdig faktene sine i begynnelsen. Men de er nesten likande de også.
Nei, men platecoverne er stort sett kvadratiske.Har du kvadratisk skjerm også, kanskje?Fet plate det der united. Meg eg får angst over at du ikkje kan klare å poste et kvadratisk cover. Kjenner eg blir stresset av sånt.Jack White - Lazaretto (2014)
![]()
Tror du trenger ferie, jeg. Men vent...Nei, men platecoverne er stort sett kvadratiske.Har du kvadratisk skjerm også, kanskje?Fet plate det der united. Meg eg får angst over at du ikkje kan klare å poste et kvadratisk cover. Kjenner eg blir stresset av sånt.Jack White - Lazaretto (2014)
Tror du trenger ferie, jeg. Men vent...Nei, men platecoverne er stort sett kvadratiske.Har du kvadratisk skjerm også, kanskje?
![]()