X
X186841
Gjest
Restless - Sob story
|
Satser på det ikkje blir kansellert i dagNeil Young & crazy horse - Ragged glory (1990)
![]()
I anledning kommende helgas konserthøgdareAlltid hatt sansen for denne. Rufsat, skranglat og fin - som bare NY & CH kan.
Han spilte jo fra denne sist han var på Koengen, så satser på en og annen denne gangen også.
Ser no ut som de 4 konsertene i Germanien er nesten identiske med den i København....?Satser på det ikkje blir kansellert i dagNeil Young & crazy horse - Ragged glory (1990)
![]()
I anledning kommende helgas konserthøgdareAlltid hatt sansen for denne. Rufsat, skranglat og fin - som bare NY & CH kan.
Han spilte jo fra denne sist han var på Koengen, så satser på en og annen denne gangen også.
Neil - Ragged glory (1990)
![]()
Satser på bedre setlist enn i Copenhagen for et par dager siden, den var ikkje den sprekeste eg har sett. Bedre noen dager i forveien i Germaninen.
Gozu - The fury of a patient man (Small stone, 2013)
Pitsop i Bergen, første del av "ferien" er unnagjort. I kveld venter seNeil Young på Koengen. Mye sier meg at det blir min siste konsertopplevelse med ham. I alle fall backet av Crazy Horse. Men avventer Neil skiver inntil videre (blir nok nonen ila dagen tenker eg). Foreløpig må eg avreagere etter ferien, og da må det litt mer punch til.
Dette er tøft.