united
Æresmedlem
Joe Henry - Invisible Hour (2014)
kommer seg, denne også.
kommer seg, denne også.
Du har nok nok nå, ja. Det vet da alle.United, vet ikke hva du får i deg på kvelda men hvor har du det fra
at jeg har nok plater? Kan aldri få nok
Vet ikke hvilke du tenker på??Du har nok nok nå, ja. Det vet da alle.United, vet ikke hva du får i deg på kvelda men hvor har du det fra
at jeg har nok plater? Kan aldri få nok
Begynn å selg, det er noen godbiter fra 60-åra du har som...
Bra det der. Finnes på vinyl.Har hatt et par deilige dager på reisefot/oppdagelsesreise i Spania med tog og buss uten mål og mening.
No e vi tilbake med bassenget med Internett og greier.... Har hørt mye på dette bandet i det siste, lastet ned til offline wimp.
grise tøft og skal skaffes på vinyl om det er mulig!! Likte spesielt godt dette albumet! Anbefales for de som ikke har hørt dette.
Thee Headcoatees - Have Love Will Travel
Særligkan ikke røpe det vettu, S-man, prisene går bare opp da... men begynner å få nok plater jeg også. Haha.
Ikke planer om det, vært litt lite nytt han har bragt til torgs (eller parks) de siste par søndagene. Men den platemessa i morra blir verre... Ikke kjøpt ei plate hele uka faktisk, har vært flink.Særligkan ikke røpe det vettu, S-man, prisene går bare opp da... men begynner å få nok plater jeg også. Haha.
Skal vel en tur i parken å treffe pushern i helga??