united
Æresmedlem
Kris Delmhorst - Blood Test (2014)
flink trubadurdame
flink trubadurdame
Delmhorst synger jo flott og det er noe bass og perkusjon her som passer bra inn, men det som mangler, i mine rustne ører, er melodier. Hørt på den to ganger.Kris Delmhorst - Blood Test (2014)
flink trubadurdame
United, har du ikke fått med at vinyl er det nye hotte?Spiller du (vinyl)plater, S-mannen? I 2014? Verden har da gått framover.
Her spilles det digitalfiler, via transistorforsterker (!) (man er da moderne):
Z.Z. Hill - Complete Hill Ua Recordings 1972-75 (1996)
bra gammalsoul fra sør, det var et prekært behov for påfyll her.
Det der er bra saker!
jeg liker de alle, men Good and Gone er kanskje favoritten (viser ikke coveret da det er fly på det)Det der er bra saker!
Her forgjengeren:
Screaming Blue Messiahs - Gun-Shy (Elektra, 1986)
Vis vedlegget 276735
Utgivelsene finnes nå på bl.a Spoty; tror ikke de var der for ca. et år siden. Men, vinyl er fortsatt å oppdrive såvidt jeg husker.
[video=youtube;QM5jRl4Ijtg]https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=QM5jRl4Ijtg[/video]
Nei, skader ikke.når jeg tenker meg om er det kanskje ikke livsnødvendig å ha Totally Religious fra 1989, men det skader ikke...
Vis vedlegget 276751
Den skiva der er ett litt sårt punkt i min platesamling - at den mangler gir meg fantomsmerter..Vis vedlegget 276770
Forløperen til Screaming Blue Messiahs. Så dem den ene gangen de gjestet Bergen, slikt gjorde inntrykk på en ung sjel.
Den skiva der er ett litt sårt punkt i min platesamling - at den mangler gir meg fantomsmerter..Vis vedlegget 276770
Forløperen til Screaming Blue Messiahs. Så dem den ene gangen de gjestet Bergen, slikt gjorde inntrykk på en ung sjel.
Takk for gode forslag! 3 utgivelser på vinyl er bestilt. Deriblant, ikke Heavy Reverie.
Spilt igjennom alt av Buffalo Killers album på spotify ikveld, alt er topp, untatt den nyeste Heavy Reverie som er totalt ræva. Så da er det vel slutt for den gruppa og.