V
vinyl-jønki
Gjest
Det er førsteutgaven fra USA, nevnte jeg at den er uåpnet?Har tre utgaver, men kjenner ikke igjen stickeren S-mann.
og ca 90% av originalsinglene.
Det er førsteutgaven fra USA, nevnte jeg at den er uåpnet?Har tre utgaver, men kjenner ikke igjen stickeren S-mann.
og ca 90% av originalsinglene.
Haha, bra humor kommer med lite søvn.^Sattan!
Kommer Gram Parsons på Cosmo også???
fortsatte å følge strilen, kjekt med en ledestjerne på en dag den lille tankevirksomheten går med til spørsmål som når man skal på polet, etc.Rich Hopkins and the Luminaros - Tombstone (2014)
likte du hverken Blame it on Gravity eller Grand Theatre-skivene?^ De har vel ikke levert noe skikkelig bra siden satelite rides?
Jo, det var en god låt på den blame it on gravity. sjettelåta trur eg det var. husker ikkje tittelen i hodet. vet, sover alt for mye. sikkert over 15 timer til nå denne uka.likte du hverken Blame it on Gravity eller Grand Theatre-skivene?^ De har vel ikke levert noe skikkelig bra siden satelite rides?
Å sove så mye når man er gammel, er ikke bra.
Låter det greit eller?Iron Maiden - The Number of the Beast. 1982.
Vis vedlegget 282530
Iron Maiden på boks.
Starter med denne og går litt tungt inn i helga.
ikke mulig å kjøpe denne skiva i Oslo i dag (Dipper/Graden), et parti som ble stoppa i tollen. Men mandag...Torgeir Waldemar - Torgeir Waldemar. 2014.
Vis vedlegget 282286
Torgeir går inn som ny norsk favoritt.
Neil og Gripka steel, og tror du ikke det dukker opp en Towns låt. Highway Kind.