etter nok en travel dag, med bla. en tur til Mogreina, av alle steder
kveldens første og siste plate, trur eg...
Dæken hvor trøtt..
Giant Sand - Long Stem Rant (1989)
Rart med det. Gamlinger som meg og evige gammelkommunister som Wyatt, vi legger oss ikke. Ned.
Da er det på tide med en aldri så liten tur på huet. Snart jul. Så egentlig er det samme F. når man legger seg. Og står opp. Ikke helt: I dag var det vintersolverv og vi går lysere tider i møte.
Det er vel strengt tatt ikke deres sterkeste øyeblikk, de finnes på Infinity Within fra 1992. Det er ei plate som funker skikkelig i 2014. Men her i huset har jeg tatt en helt annen retning i dag med The Byrds' Sweetheart of the Rodeo. Det er jul, og min countrymusikerbror har kommet hjem til Karten Island for feiringa.Deee-Lite, World Clique
Tenkte gi denne plata fra nittitallet en sjanse. Men det er ikke veldig bra, dessverre.
Edit: Har kommet til spor 5 nå uten å finne noe annet. Så den er kanskje ikke så ille
seilturen ble en kald fornøyelse, men dog en fornøyelse. Klærne dugde, men ekstremitetene sleit jeg litt med; trenger noe bedre til fingre og tær når vi skal seile i vinter..ull, dun. goretex. du kan ikke ha med deg for mye klærVis vedlegget 296618
Spiller DumDum Boys sin 1996 skive mens jeg funderer på hvordan man egentlig kler seg for en seiltur på Trondheimsfjorden i desember..
Western Mountaineering SnøJack Down Parka - Men's | Backcountry.comseilturen ble en kald fornøyelse, men dog en fornøyelse. Klærne dugde, men ekstremitetene sleit jeg litt med; trenger noe bedre til fingre og tær når vi skal seile i vinter..ull, dun. goretex. du kan ikke ha med deg for mye klærVis vedlegget 296618
Spiller DumDum Boys sin 1996 skive mens jeg funderer på hvordan man egentlig kler seg for en seiltur på Trondheimsfjorden i desember..
spiller pianosaurus i dag og..
Dette bildet er fra innersiden av coveret på Roxy Musics andre LPNoe slikt vil antagelig bli for tynt:ull, dun. goretex. du kan ikke ha med deg for mye klærVis vedlegget 296618
Vis vedlegget 296623